|
Office program |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ang. Morzilla Thunderbird
Under Indstilling, er nogen bekendt med hvordan Servernavn, Forbindelsessikkerhed og Godkendelsesmetode, indstilles? Jeg kan p.t. periodevis sende noget ud – men ikke modtage noget! Under Forbindelsessikkerhed, er valget: Ingen, STARTLS og SSL/TLS Under Godkendelsesmetode, er valget: Almindelig adgangskode, Krypteret adgangskode, Keberos / GSSAPI , NTLM og TLS-certifikat |
||
![]() |
||
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
|
Hvad er dit behov? Er du ude efter et program hvor du bruger tiden på at formatere din tekst?
Eller vil du have noget der er godt at skrive i? For det sidste ville jeg kigge på: wordpad ommwriter scrivener |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19568 |
|
Ja, det er dog individuelt afhængig af hvem din mailudbyder og internetudbyder er. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Min mailudbyder er YouSee. |
||
![]() |
||
|
Ommwriter og Scrivener, er vist til betaling? Wordpad, følger jo med stort alle computere - uden stavekontrol, er det ok. |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Det er jeg bestemt ikke enig med dig i. Hvordan tager du backup? Du har vel en back up i "Skyen" alligvel? Jeg tror du skal overveje, hvilket materiale det er du skriver. Du skriver forfatter ting, er det noget på højde med Fifty Shades af popularitet eller er det blot egnsbog fra det lokale sogn? Du skal ikke være så paranoid, der sker ikke noget hvis du er omhyggeligt med passwordet. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19568 |
|
0,37 sekunder med google: http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Opsaet_din_mail_med_Mailsupport.aspx http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx |
||
![]() |
||
|
Jeg tror ikke der findes så mange forfattere der har lagt alt deres tiltro til skyen som arbejdsredskab, harddisken sammen med computeren er nok mere væsentlig ![]() Engshistorie er i overvejelse - ellers er det primært noveller og digte, jeg skriver. Et forlag, er gennembruddet. |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Det kan du da ikke mene? Jeg håber da virkelig du har backup af dine værker i skyen. Hvad gør du, hvis computeren brænder eller der sker anden fysisk skade på den? Den kan også blive stjålet eller der kan ske 117 andre forskellige ting. Jeg har set mange harddiske der er stået af igennem tiden. Jeg har aldrig set "skyen" stå af endnu, her tænker jeg hovedsageligt på Skydrive, Dropbox el. Google. |
||
![]() |
||
|
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Saadan_opsaetter_du_din_mail.aspx - den vejledning har vist nogle år på bagen og passer til ældre mailprogrammer. Derimod http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Opsaet_din_mail_med_Mailsupport.aspx ser interessant ud. Er dog lidt i tvivl om jeg finder ud af det - men jeg må se på det ![]() Redigeret af tonice25 - 23-August-2013 kl. 21:51 |
||
![]() |
||
|
Jo jeg mener skyen er noget som ikke p.t. tiltrækker mig. Derfor ser jeg på andre muligheder - som f.eks. eksterne harddiske. Redigeret af tonice25 - 23-August-2013 kl. 21:54 |
||
![]() |
||
|
Okay - Det må du selvfølgelig selv om ![]() Jeg håber bare ikke din eksterne harddisk bliver stjålet, eller der sker en kortslutning i dit hjem så både din PC og eksterne harddisk ryger på samme tid, hvis den er sat til.. http://www.energy-supply.dk/article/view/107653/flere_fejl_forarsagede_overspaending_ved_horsens Elektrikeren var godt nok ked af det........
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |