Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 17:02 |
Infinity skrev:
Undskyld, men hvorfor er det lige I får 10% i Blockbuster ? Jeg har handlet der en del (Nørrebro/NV), men aldrig fået nogen rabat (udover aktuelle tilbud). Hvad skal jeg gøre ? Jeg har lejekort. |
Når du så er tilmeldt kundepanelet, så får du et spørgeskema en gang om måneden, og så får man ellers 10% på film, spil og slik.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Thomas_H
Super bruger
Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 467
|
Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 17:49 |
Har lige købt 3 OB-film og skulle lige se kvaliteten, og det ser jo nydeligt ud :o) Men formatet undrer mig, på min 50" er der sort bjælke i venstre side på ca. 3 cm, højre side rammer kanten! Det skal lige siges, at det er et ældgammelt NEC 50MP2 som kører via Component, men jeg har aldrig set noget lign. på alle andre film, heller ikke 4:3 film.
Min Samsung BD har ikke umiddelbart nogle indstillinger der ændrer noget, ej heller NEC'en
Er de 3cm virkelig forskellen på 1,77 og 1,66:1 ?
|
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 17:54 |
Thomas_H skrev:
Har lige købt 3 OB-film og skulle lige se kvaliteten, og det ser jo nydeligt ud :o) Men formatet undrer mig, på min 50" er der sort bjælke i venstre side på ca. 3 cm, højre side rammer kanten! Det skal lige siges, at det er et ældgammelt NEC 50MP2 som kører via Component, men jeg har aldrig set noget lign. på alle andre film, heller ikke 4:3 film.
Min Samsung BD har ikke umiddelbart nogle indstillinger der ændrer noget, ej heller NEC'en
Er de 3cm virkelig forskellen på 1,77 og 1,66:1 ?
|
Det er rigtig nok med de sorte kanter. Jeg har så kun ca. 1cm i hver side på mit 40", så det er til at overkomme.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 13:17 |
Metro har iøvrigt alle Olsenbanden Bluray på tilbud fra i morgen til kr 87,44 pr stk...(med moms)
|
 |
Vijnana
Super bruger
Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 475
|
Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 21:01 |
MoTiNI skrev:
flemming larsen skrev:
Og det tegner til at blive i topkvalitet.
|
Jeg har dem nu kun på VHS (hvis i kan huske dette format), har aldrig set dem på DVD så for mig bliver kvaliteten nu som nat og dag.
Jeg glæder mig også til den nye animeret 
|
Herligt at se Nordisk Film tage lidt p** på sig selv. ("Nu kommer den kraftstejlme......")
|
 |
sickchild
Guld medlem
Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
|
Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 16:57 |
der er et par minutter om hvordan de har lavet dem om til Blu-ray hvis nogle er intresseret.
|
 |
Vijnana
Super bruger
Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 475
|
Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 17:36 |
sickchild skrev:
der er et par minutter om hvordan de har lavet dem om til Blu-ray hvis nogle er intresseret.
|
Interssant link. Ærgerligt at man ikke har været helt kompromisløs ved BD-udgivelserne. Glæder mig nu alligevel til at se dem.
|
 |
tonyax
Ny bruger
Oprettet: 09-December-2010
Point: 12
|
Sendt: 25-December-2010 kl. 22:55 |
glimrende billede, og fin nok lyd (er jo som den er original)
men savner nogle feature, fx på den dvd boks jeg har, der kan man slå lokation op så der kommer tekster med hvor de er i gamle danmark. Synes personligt det er sjovt at se om man kan genkende det eller sige "gud-ja, det er jo der" men det er nok bare mig der er nørd :)
|
 |