|
Officepakken - hvilke muligheder? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2014 kl. 17:15 |
||
Købte en Office 365 Home Premium for 9 måneder siden. Den giver adgang til Officepakken fra 5 enheder i 1 år. Men jeg vil gerne slippe for at betale år efter år - i så fald: Hvad er så det bedste bud på en 'evig' Officepakke til familien - 3 licenser har vi brug for...
/kris |
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
MS Office 2013
Libre Office Open Office |
|||
![]() |
|||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
||
Hov, jeg formulerede mig sgu klodset. Jeg vil skam gerne betale for den officielle Officepakke - men kun én gang for 3 licenser og så til evig tid. Findes der en sådan 'familielicens' - eller skal jeg betale for dem enkeltvis?
/kris |
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
||
Du kan også lave en live konto ( microsoft )
Så har du stort set officepakken i en light udgave, ingen programmer at installere + en masse plads i SkyDrive til dokumenter, billeder etc. og evt. backup. Det hele koster gratis
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Hvis vi nu også snakker plads, så var det da langt bedre med en Google-konto! Her får du hele 15 GB onlineplads, samt Google-Docs, regneark, osv...
![]() |
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
||
Du har ret. Jeg ville bare gøre det mere enkelt
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
En Google-konto er om muligt, langt nemmere at oprette! Kris: Har du enten en: gmail ELLER en: Hotmail, msn-mail, outlook.com eller dk-ditto, Live, eller anden mail, oprettet hos Microsoft, så HAR du allerede skriveprogram, når du skifter over til enten SkyDrive eller Google Drev.
Redigeret af turbo2 - 04-Januar-2014 kl. 18:16 |
|||
![]() |
|||
||
ØHHHH... Hvad med, om jeg læste dit indlæg ordentligt, Kris! Jeg
![]() |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
og nej - der er desværre INGEN anden mulighed for en "familypack" i DK end office 365. MEN eftersom MS laver deres opdateringscyklus om til hvert år nu, så vil du via 365 selvfølgelig altid have adgang til nyeste version. Med et "alm" køb er du jo så bundet til den ene version fremadrettet(hvilket ikke nødvendigvis er nogen dårlig ting, men en smagssag for den enkelte bruger). Der var på et tidspunkt en Home/student udgave uden outlook, men ellers rimelig fuldgyldig i forhold til det man havde brug for derhjemme, og den kunne fås for en 5-800 spir. Kan faktisk ikke huske om de stadig har lavet den til 2013.
Redigeret af claus_jac - 04-Januar-2014 kl. 18:28 |
|||
![]() |
|||
||
Den Home/Student 2013-udgave jeg har, har ingen Outlook. Den er kun til én PC - desværre.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak for de mange svar. Jeg bruger selv google docs, men børnene har det lettere ift. deres skole, hvis det er den officielle MS Office, de bruger. Må lige tjekke den gratis live-konto ud...
/kris |
|||
|
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
||
Så er der måske forskel på versionerne. Min kæreste købte en MS 2013 gennem sit studie, men den har vi altså både på hendes og min computer.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |