recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Officepakken - hvilke muligheder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Officepakken - hvilke muligheder?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Officepakken - hvilke muligheder?
    Sendt: 04-Januar-2014 kl. 17:15
Købte en Office 365 Home Premium for 9 måneder siden. Den giver adgang til Officepakken fra 5 enheder i 1 år. Men jeg vil gerne slippe for at betale år efter år - i så fald: Hvad er så det bedste bud på en 'evig' Officepakke til familien - 3 licenser har vi brug for...

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 17:23
MS Office 2013

Libre Office
Open Office
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:00
Hov, jeg formulerede mig sgu klodset. Jeg vil skam gerne betale for den officielle Officepakke - men kun én gang for 3 licenser og så til evig tid. Findes der en sådan 'familielicens' - eller skal jeg betale for dem enkeltvis?

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:00
Du kan også lave en live konto ( microsoft )

Så har du stort set officepakken i en light udgave, ingen programmer at installere + en masse plads i SkyDrive til dokumenter, billeder etc.

og evt. backup.

Det hele koster gratis
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Så har du stort set officepakken i en light udgave, ingen programmer at installere + en masse plads i SkyDrive til dokumenter, billeder etc.

og evt. backup.

Det hele koster gratis

Hvis vi nu også snakker plads, så var det da langt bedre med en Google-konto! Her får du hele 15 GB onlineplads, samt Google-Docs, regneark, osv...Smile Google-dokumenterne kan så downloades som Microsoft-dokumenter, og oven i det, så regnes Google-dokumenter heller ikke med i pladsforbruget.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

og evt. backup.

Det hele koster gratis

Hvis vi nu også snakker plads, så var det da langt bedre med en Google-konto! Her får du hele 15 GB onlineplads, samt Google-Docs, regneark, osv...Smile Google-dokumenterne kan så downloades som Microsoft-dokumenter, og oven i det, så regnes Google-dokumenter heller ikke med i pladsforbruget.

Du har ret.

Jeg ville bare gøre det mere enkelt
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:15

og evt. backup.

Det hele koster gratis

Du har ret.

Jeg ville bare gøre det mere enkelt

En Google-konto er om muligt, langt nemmere at oprette!

Kris:

Har du enten en:

gmail

ELLER en:

Hotmail, msn-mail, outlook.com eller dk-ditto, Live, eller anden mail, oprettet hos Microsoft, så HAR du allerede skriveprogram, når du skifter over til enten SkyDrive eller Google Drev.

Redigeret af turbo2 - 04-Januar-2014 kl. 18:16
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:22
ØHHHH... Hvad med, om jeg læste dit indlæg ordentligt, Kris! Jeg Clown !!! Da du har Office 365, så har du jo allerede en Microsoft-konto, og dermed den gratis udgave af Office.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:27
og nej - der er desværre INGEN anden mulighed for en "familypack" i DK end office 365. MEN eftersom MS laver deres opdateringscyklus om til hvert år nu, så vil du via 365 selvfølgelig altid have adgang til nyeste version. Med et "alm" køb er du jo så bundet til den ene version fremadrettet(hvilket ikke nødvendigvis er nogen dårlig ting, men en smagssag for den enkelte bruger). Der var på et tidspunkt en Home/student udgave uden outlook, men ellers rimelig fuldgyldig i forhold til det man havde brug for derhjemme, og den kunne fås for en 5-800 spir. Kan faktisk ikke huske om de stadig har lavet den til 2013.

Redigeret af claus_jac - 04-Januar-2014 kl. 18:28
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:34
Den Home/Student 2013-udgave jeg har, har ingen Outlook. Den er kun til én PC - desværre. 
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:17
Tak for de mange svar. Jeg bruger selv google docs, men børnene har det lettere ift. deres skole, hvis det er den officielle MS Office, de bruger. Må lige tjekke den gratis live-konto ud...

/kris   
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 20:37

Den Home/Student 2013-udgave jeg har, har ingen Outlook. Den er kun til én PC - desværre. 

Så er der måske forskel på versionerne. Min kæreste købte en MS 2013 gennem sit studie, men den har vi altså både på hendes og min computer. 
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu