|
Officepakken - hvilke muligheder? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Der står på forsiden af kassen, at det kun er til 1 PC.
|
|||
![]() |
|||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Microsoft har en Office 365 University pakke der er beregnet til studerende. Min kæreste er studerende og vi har den.
Den koster 699,- for 4 år og er til 2 PC er + 2 mobilenheder, hvis jeg læser deres betingelser rigtig. Det opfylder dog ikke helt dine krav om 3 enheder og kun betale en gang. Men måske en mulighed. Redigeret af Silentbob - 05-Januar-2014 kl. 07:39 |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
||
Silentbob officielt kræver den at man feks går på en videregående uddannelse. Så vidt jeg kan læse tæller folkeskole og gymnasie ikke med.
|
|||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|||
![]() |
|||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Det er korrekt. Men det kunne jo være man kender en der er studerende og ikke har brug for tilbudet. Det er selvfølgelig at omgå reglerne. Men personligt ville jeg ikke have så mange skrubler lige i dette tilfælde. Dog er det ikke tilfældet hos os, da min kæreste studerer til sygeplejerske. |
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
||
Okay. Vores er hentet som en online-version og har bare filen liggende, og har ikke umiddelbart set noget med én licens her. Det kan sagtens være det også gælder her, men i hvert fald virker det.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
||
Jeg vil tro at bedste bud er at finde en 3-brugeres version af Office 2010 home igennem e-bay eller den blå avis.
Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener at man godt kan bruge licensnummeret på tværs af sprog. Så du vil kunne købe en engelsk 2010 home version her og så downloade en dansk installation fra Microsoft, eller låne en skive af en kammerat. Jeg har på arbejdet valgt at afinstallere Offce 2013 og gå tilbage til 2010, da jeg mener det er et bedre produkt på næsten alle områder. Hjemme benytter jeg Open Office, som kan det samme som Microsoft Office. Eneste grund til at vi ikke benytter Open Office på arbejdet er behovet for Outlook og samspil imellem Word og vores Navision økonomisystemer. Med introduceringen af Office 2013, skal man enten betale kassen for en professional licens, eller betale hvert år for en home licens. Sidste version hvor man kan købe en 3-bruger licens som ikke udløber er med Office 2010 home. Tilføjelse: Den findes billigere her:
Redigeret af Cyberguyen - 05-Januar-2014 kl. 14:27 |
|||
![]() |
|||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
||
Taaaak. Går ud fra at ovenstående 2010-udgaver ikke også virker til Mac....? Fandt lidt mere info om Office-junglen her: http://www.computerworld.com/s/article/9237764/Microsoft_discontinues_Office_2010_sales_some_retailers_jack_up_prices
Redigeret af kris - 05-Januar-2014 kl. 14:55 |
|||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
||
Altså hvis man omgår deres rettigheder ved ikke at gå på uddannelser som de kræver, så kan man ligeså godt hente dem ulovligt på nettet, det er ikke en dyt bedre i min verden ;p
Når det er sagt, så det helt ublu dyrt med den office pakke, længe leve de gratis alternativer ;) |
|||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
||
Ja, var det ikke fordi jeg kunne få en komplet 2013 pro version for 100 kroner gennem deres "HomeUserProgram" så var jeg enten røget på et alternativ, eller fortsat med min velfungerende office XP.
Klaus |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
Det skal dog siges at office 365 gælder for 5 enheder i hjemmet i alt. En familypack fra ebay er selvfølgelig billigere, men skal man købe 1 pakke home/student til hver af de 3 maskiner. så kan man altså have 365 i næsten 3 år for selvsamme pris. - incl opdateringer. - At det stadig er en monster cashcow for MS er en helt anden side af sagen, men det er faktisk ikke nogen dum ide med 365. Især ikke hvis man har 3-5 enheder i familien som kan bruge en officepakke.
|
|||
![]() |
|||
||
Det kan du have en pointe i:)
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
||
Synes ikke jeg kunne se noget omkring Mac i tråden... Den til mac hedder Office 2011. For mig giver det absolut ingen mening at køre Office på mac, da alternativerne er bedre.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |