recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Official PS3 help thread!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOfficial PS3 help thread!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Official PS3 help thread!
    Sendt: 30-Maj-2008 kl. 12:13

Jeg laver traaden mhp. at lave en traad hvor alle tekniske spoergsmaal kan stilles, saa vi har et samlet sted, og forhaabentlig overblik, over alle, der kan bruge hjaelp til diverse problemer.

Saa bliver forumet maaske heller ikke overfyldt af de samme spoergsmaal, gang paa gang, hvis man kan aabne traaden her, og spoerge (eller kigge den igennem i tilfaelde at der allerede kan vaere svaret paa problemet).

Jeg har ikke rigtig nogle spoergsmaal, men forhaabentlig nogle svar.

Faktisk, hvis der er nogen, der ved hvordan man loeser en DLNA fejl (ifm. NAS og PS3), saa giver jeg en bajer! Min D-Link NAS skulle vaere DLNA certificeret, og jeg kan se den i XMB, men naar jeg proever at aabne den, siger den "DLNA Error 2114".

Haaber traaden vil virke efter hensigten.

P.S. Sticky?


BORING!
Til top
Kammersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 12:41
Det vil da blive lidt uoverskueligt hvis man til sidst skal sidde og kigge 28 sider igennem for at finde netop sit problem..
Nu er forummet her jo dedikeret til netop Spillekonsoller, og man kan sige at der er ikke SÅ mange af dem igen, og det vil efter min overbevisning være nemmere at bare stille sit spørgsmål som et nyt topic.. Men det er bare min mening :)

Det kan jo godt være det bliver en succes.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 14:23

Nej naturligvis kigger man ikke alle sidder igennem (ligesom man ikke kigger alle forum sider igennem - derfor spurgte jeg om en sticky), men saa kan man stille spoergsmallene her, i stedet for lave ny traad, f.eks. hver gang der er en ny, der ikke ved hvordan han aendrer sine bankoplysninger til PS Store.

Saa vil der forhaabentlig altid vaere en der kan svare eller henvise til en side hvor det allerede er beskrevet.

Ellers er det bare mig der ikke er saa pjattet for at se samme el. lignende traad blive oprettet to gange paa samme forum og endda paa samme side. Der mener jeg at folk kunne aabne deres oejne mere, men maaske er det bare mig.


BORING!
Til top
mattias.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2006
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2008 kl. 16:08

Det vil da netop ikke virke ved at oprette en enkeltstående tråd så, da det ALDRIG er set før - så ser folk den jo aldrig

Der vil altid være dublikater i et forum, folk skal bare lære at søge
Derfor hjælper det ikke at samle alt i én tråd

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 14:47

ALDRIG er set før

Maaske ikke i det her forum. Et eksempel kan findes paa www.ps3forums.com som har en traad, der hedder "all PS3 questions here" eller noget i den stil og som har faaet en sticky saa den dermed er i toppen af forummet.

Jeg syntes den fungerer ok, til alle de smaa spoergsmaal der ikke er en helt traad vaerd og som naermest kan besvares med JA eller NEJ.


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu