recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet

Besvar Besvar Side  <1 34567 31>
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 15:55
Måske det er lang tid siden jeg har spillet black ops så, og bare har forkælet mig selv med for meget pc gaming på det sidste. Jeg er ihvertfald ikke imponeret Smile Nu glæder jeg mig så til at se om min pc kan køre det imorgen
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 19:31

Er der nogen, der ved hvordan man "muter" idioterne på PS3?

Og hvordan fungerer det med synlighed på kortet? Jeg synes ikke, at jeg kan se modstanderne selvom de skyder? Er det bare noget anderledes end COD?

Efter et par timers spilletid, må jeg indrømme, at spillets svaghed for mig er lidt det samme som i Killzone. Og det er, at en sejr afhænger meget af holdspil. Problemet ved det er, at man jo ikke altid spiller med folk man kender, og så er det meget svært at sejre, især hvis man er det angribende hold i "Rush". Det kræver som regel mere koordinering end bare en flok soldater, der laver individuelt arbejde. Selvfølgelig kan man vinde hvis det forsvarende hold er endnu mere idiotiske. 

Der er en del glitches i PS3 versionen indtil videre. Jeg skal nok have skrevet lidt på engelsk til feedback. 

Hvorfor kan man f.eks. under "end of round" menuen ikke lege med sit set-up eller i det mindste får lov til at logge ud af spillet? Hvorfor skal man vente til man er inde i matchen? Det giver ingen mening.

Synes også, at lyden er meget fed, men mange gange bliver jeg forvirret og tror, at der bliver skudt lige bag ryggen på mig og så er det langt væk. Der kan vist godt tweakes lidt der...

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 20:30
Jeg bryder mig ikke super meget om Rush. Altså, det er da underholdende nok, men fyldt med "choke-points", hvilket specielt kan ses i betaen. Det er MEGET svært at vinde som angriber. Jeg tror at jeg har en w/l på 50% fordi at jeg altid vinder som defender og taber som angriber..

Ser frem til Caspian Border i slutningen af betaen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 20:36

Jeg har dog vundet en del som angriber (i starten dog ikke så meget min fortjeneste). Og synes Rush er fedt. Det syntes jeg også i KZ, men jeg har nævnt problemet med den spillemode. 

Kender ikke de andre modes i BF..har jo ikke spillet det før...

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 20:50
Conquest har nogle større baner, der ikke bliver låst op lidt efter lidt som i Rush også gælder det om at have så mange flag som muligt. Tjek Caspian Border traileren hvis du ikke længe har. Squad Rush er Rush i bare med squad vs squad og Squad Death Match er så 4 squads imod hinanden. Meget SDM er meget underholdende til en afveksling. :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 21:03
Forstår ik din forklaring af Squad Rush - det lyder som det samme som Rush :)

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 21:17
Det ER det samme som Rush. Det er bare 4 vs 4 også er banerne mindre med minder objectives. Det er fedt nok, men i BC2 blev det ødelagt af at der kun var TO punkter man skulle beskytte/ødelægge. Det gik alt alt for hurtigt, desværre. Det fede ved det, er at det er meget mere intensivt. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2011 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Måske det er lang tid siden jeg har spillet black ops så, og bare har forkælet mig selv med for meget pc gaming på det sidste. Jeg er ihvertfald ikke imponeret Smile Nu glæder jeg mig så til at se om min pc kan køre det imorgen

Det er måske bare mig, men jeg kan klare betaen på "high" (dog ikke med så meget AA) og jeg har kun et 5770, Det hænger ikke sammen med at de anbefalede grafikkort til high er et GTX 560 eller 6950, der er noget nyere og ikke mindst dyrere end mit sølle 5770.

Det jeg prøver at sige, er at jeg ikke er helt sikker på om vi spiller den endelige version mht grafikken.

Redigeret af SteffenD89 - 28-September-2011 kl. 21:20
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Efter et par timers spilletid, må jeg indrømme, at spillets svaghed for mig er lidt det samme som i Killzone. Og det er, at en sejr afhænger meget af holdspil. Problemet ved det er, at man jo ikke altid spiller med folk man kender, og så er det meget svært at sejre, især hvis man er det angribende hold i "Rush". Det kræver som regel mere koordinering end bare en flok soldater, der laver individuelt arbejde. Selvfølgelig kan man vinde hvis det forsvarende hold er endnu mere idiotiske. 

RUSH kræver som regel samarbejde, med mindre modstanderne som du skriver er noget nær idioter.

Det er rigtigt at det er en fordel at kunne chatte/snakke/koordinere, men som regel kommer man langt ved bare at holde sig omkring sine squadmates - og så afpasse sin spillestil til medspillernes, f.eks. vælge en anden class end de har valgt, så man altid har en medic, en support osv.

Min W/L ratio er vist 1.2, så det kan lade sig gøre at vinde som angriber, men det er rigtigt at det er mega svært på Metro.

På PC'en er der temmelig mange grafiske problemer, f.eks. clipping/glitches der gør at man kan falde under jorden og komme til at sidde fast. Det sker især hvis man løber, trykker hop og så ligger sig ned, så ender man næsten altid lidt under jorden, især i parken i første del.

Det sjove er at problemet ikke var særlig stort i alfa'en, men i beta'en er det rigtig slemt.

Og så oplevede jeg flere gange i går at objectives som vi havde smadret så ud til at blinke videre på kortet, og vi kunne rykke frem til den næste - så det skal de også have fixet.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Det er måske bare mig, men jeg kan klare betaen på "high" (dog ikke med så meget AA) og jeg har kun et 5770, Det hænger ikke sammen med at de anbefalede grafikkort til high er et GTX 560 eller 6950, der er noget nyere og ikke mindst dyrere end mit sølle 5770.

Det jeg prøver at sige, er at jeg ikke er helt sikker på om vi spiller den endelige version mht grafikken.

Enig, jeg kan unden problemer afvikle det på ultra med min maskine - okay, det er med crossfire setup på 2 x 6870 (mener jeg) men det ruller, kun sjældent er der framedrops, og det tilskriver jeg betakode.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 15:08

jeg synes nu det hænger meget godt sammen jeg kører på en i5 2500@4.5ghz med et 460 gtx og kører ok ved 1920x1080 ved medium
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

jeg synes nu det hænger meget godt sammen jeg kører på en i5 2500@4.5ghz med et 460 gtx og kører ok ved 1920x1080 ved medium

Jeg mener at et GTX 460 er en smule bedre end 5770, så den burde kunne klare det på high, ved 1920x1080? Min CPU er en I5 760.

Redigeret af SteffenD89 - 29-September-2011 kl. 18:36
Til top

Besvar Besvar Side  <1 34567 31>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu