recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet

 Besvar Besvar Side  <1 28293031>
Forfatter
Besked
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Hehe, det er Også forståelig. : ) bruger du det også til at snakke i? Ja, synes også du fik set mig fra min bedste side. Hehe kan også have nogle dårlige omgange. : ) ja, det er bedst med en maskingevær mand i tanken til at skyde de nærmeste. Især fedt hvis man er to med headset. Men hvis du bruger en god headset er det jo også fedt. Selvom du har en rigtig lækker anlæg, der garanteret lyder rigtig godt. : )
Jeg bruger det kun til snak, når jeg spiller med nogen jeg kender...Smile
Alt over 30 kills er jo ren blærLOL Det når jeg sku aldrig op på....Smile Jeg bruger Sony's nye 7.1 headset, som jeg synes er rigtig godt. Men det er mit første headset, så det kræver lidt tilvænning.
Du har sku også noget lækkert grej, og BF3 med DTS spor er jo guf for øregangeneWink
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 14:47
Synes du ikke det hakker en del når man snakker imens man spiller? Træls. Faktisk så spiller jeg med en kammerat og vi ringer til hinanden. Vi har begge TDC så vi snakker gratis. : ) det køre bare. Jeg spiller bare så godt jeg nu kan. Men man kommer bare længest hvis man tænker realistisk. Det er sku lavet godt. Yeah, det er overdrevet fedt med DTS. Der er gang i den. Især med wartape.
Jo tak. Er også glad for hvad jeg har samlet sammen på første år. : ) og det lyder godt. Tror købet skal have fat i en større subwoofer næste år. : )
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 00:01
Jeg har ikke lagt så meget mærke til at det hakker. Men hvis vi får nogle kampe her mellem jul og nytår, finder jeg nok ud af detSmile 
Jeg er også på mit første hifi-år, og kunne nok godt finde en større receiver og måske også sub til næste år. Men bor i lejlighed, så der er jo også naboer der skal tages hensyn til...Wink
 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Czuba Czuba skrev:

Jeg har ikke lagt så meget mærke til at det hakker. Men hvis vi får nogle kampe her mellem jul og nytår, finder jeg nok ud af detSmile 
Jeg er også på mit første hifi-år, og kunne nok godt finde en større receiver og måske også sub til næste år. Men bor i lejlighed, så der er jo også naboer der skal tages hensyn til...Wink
 

yeah, jeg er frisk på et par kampeWink
Men man skal jo starte et sted. Smile indtil videre er jeg ualmindelig glad for hvad jeg har fået samlet sammen.
Jeg bor også i en lejlighed hvor naboerne nok gerne vil have jeg tænker på dem. Men en større sub vil også give en mere rigtig gengivelse. pga mere power og mindre anstrengelse for at opnå samme volume som du har nu. Man behøver ikke skrue højere op fordi den kanSmile seeeelvom den nok fik et hak mere på volumen...LOL
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 12:04
Indtil videre er jeg i hvert fald tilfredsSmile Men mere vil have mere!Wink
Jeg kunne godt være klar på nogle kampe i eftermiddag/aften eller i morgen, samme tidspunkt.
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:24
Tak til bette1974 for at smadre mig med sin tank igårSmile Det var en sand fornøjelse....Wink
Håber alle har haft en god jul...Smile
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:49
ja det var pænt hyggeligt igår. Nøj de 4 musketerer sparkede numse :-)
vh
Bette
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 16:20
Hvem er på i aften?
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 17:09
sagtens tænkes jeg kommer ind forbi, hvis jeg ikke falder i søvn inden :-)
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 18:11
snakker vi ps3 eller pc? :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 19:50
ps3
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 20:24
jeg er nok på kl.21 
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 28293031>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu