recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Og valget blev..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOg valget blev..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
champen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Og valget blev..
    Sendt: 05-Februar-2007 kl. 13:11

Hej alle.

Jeg har lige brugt de sidste 2-3 måneder, på at finde præcis den fladskærm som passer bedst til mine kriterier..

Det har været en rimelig svær opgave, hvor jeg har haft kigget på stort set alle de nye/nyere fladskærme, plasma som lcd..

Men takket være alle jer herinde, har jeg kunnet læse mig frem til hvad man skal kigge efter, og så derfra tage ud i butikkerne og se dem live, den vej kunne jeg så begynde at "sortere" lidt i masserne..

Endelig var valget nede på 2 stk, nemlig Sharp XD1E og Toshiba WLT68, så herfra var det jo bare at beslutte sig i en ruf, men det var lettere sagt end gjort, kunne desværre ikke finde en biks hvor de havde dem begge stående så man kunne sammenligne dem side om side..

Sharp´en kiggede jeg på i HFK på åboulevarden og i GECO´s showroom i Allerød..  Toshiba´en i TC hvor jeg kunne se den ved siden af Pio og Pana plasma, som jo er noget af det bedste på markedet lige pt. til menneskepenge..

Men endelig faldt mit valg på Toshiba´en, prismæssigt ligger de ca på det samme, men mine øjne og kriterier sagde Tosh..

Så jeg har været den lykkelige ejer af et Toshiba 42 WLT68 i en lille uges tid nu, og det har jeg ikke fortrudt i et sekund, bliver bare mere og mere glad for det..

Det er muligt, der er mange af jer der er af en anden mening, men hvad der er det bedste tv, er og vil altid blive meget individuelt..

Tak for hjælpen, og et rigtig godt forum..

Mvh Klaus.

 

 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 15:54

Hej champen - tillykke med dit nye TV.

Det - det hele drejer sig om er, at du bliver tilfreds med dit valg - og ikke alle mulige af forumets medlemmer

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mulle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2004
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 20:00

Hej Klaus,

tillykke med valget

Jeg overvejer kraftigt et 37WLT68 istedet for Sharp´en - men som du siger, det er jo svært.

Må jeg høre, hvad der gjorde udfaldet til Toshiba´ens fordel ?

OG desuden vil jeg godt lige høre - når du bruger den digitale tuner i Tv´et, husker den så også at sætte danske undertekster på, når det har været slukket ? Det gør Sharp ikke - og det er surt efter min mening!

Og så lige et spørgsmål mere - når man vælger tekst tv, fylder det så hele skærmen ud, eller er det ligesom rykket lidt ind fra hver side af ? (synes nemlig tekst er svært at læse, hvis det fylder en hel skærm på en 37 tommer).

Håber du lige finder tid til at svare........

vh.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu