recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - + og - ved ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket+ og - ved ps3

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nissejak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 06:14
Oprindeligt skrevet af Trepel-L Trepel-L skrev:

Jeg syndes at ska vente lidt med at købe den, fordi sony har lige udalt at di kommer med en stor annoncering den 12 oktober, der er selfølig ikke nogen der ved hvad det er for en melding di vil komme med, men der er mange rygter om at det er et muligt pris fald på ps3 så vis jeg var dig ville jeg lige vente di små 10 dage indtil vi finder ud af hva det er for en stor annoncering sony kommer med.!



ok det vil jeg da lige gøre så :) bliver også først fredag den 12 jeg skal ud og hente tv og forhåbenligt en ps3 :D
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 08:43

Oprindeligt skrevet af Nissejak Nissejak skrev:

ok, lyde som om man bare skal eje sådan en :D
meningen var at skifte min game pc ud med ps3 og self bruge den til at se br film på.

det med spil, komme jo med tiden og der følger jo 2 stk med i startpakken som ser ud til at være ok.

skal man købe nu eller vente til den bliver billiger, da der sikkert gå noget tid før det sker..

Selv om jeg er meget glad for min PS3, kommer den ikke til at erstatte min PC - men det kommer selvfølgelig an på hvad du bruger din pc til i dag...

Jeg kunne ikke selv vente med at få min PS3, da jeg først havde set hvad den kunnne - men hvis jeg ikke var utålmodig af natur, så ville jeg have ventet til december med at købe en, ikke så meget på grund af prisen, men på grund at det store katalog af spil der ville være kommet på det tidspunkt!

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
skipper Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Trepel-L Trepel-L skrev:

.... sony har lige udalt at di kommer med en stor annoncering den 12 oktober, der er selfølig ikke nogen der ved hvad det er for en melding di vil komme med, men der er mange rygter om at det er et muligt pris fald på ps3...



Jeg håber det er at de bruger 65nm cell cpu i stedet for 90nm, så der udvikles mindre varme, da den bruger mindre strøm. Det skulle gerne give mindre støj, da der ikk eer behov for så meget køling. Produktion af 65nm er billigere end 90nm, så det vil også give lavere produktions priser, hvilket kan/vil kommer forbrugerne tilgode.

Generelle prisnedsættelser er jo heller ikke så ringe, hvis det "blot" er det de har at sige.

/Skipper
Til top
Nissejak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Nissejak Nissejak skrev:

ok, lyde som om man bare skal eje sådan en :D
meningen var at skifte min game pc ud med ps3 og self bruge den til at se br film på.

det med spil, komme jo med tiden og der følger jo 2 stk med i startpakken som ser ud til at være ok.

skal man købe nu eller vente til den bliver billiger, da der sikkert gå noget tid før det sker..

Selv om jeg er meget glad for min PS3, kommer den ikke til at erstatte min PC - men det kommer selvfølgelig an på hvad du bruger din pc til i dag...

Jeg kunne ikke selv vente med at få min PS3, da jeg først havde set hvad den kunnne - men hvis jeg ikke var utålmodig af natur, så ville jeg have ventet til december med at købe en, ikke så meget på grund af prisen, men på grund at det store katalog af spil der ville være kommet på det tidspunkt!



nu bruger jeg kun min pc til at spille cs og day of defeat på, og så har jeg bærbar som jeg bruger til musik som er sat til anlæget.

og så er det jo også fedt nok man kan sidde to og spille sammen hvilket man ikke bare lige sådan gør på pc..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu