recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OiSTER + FaceTime
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOiSTER + FaceTime

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: OiSTER + FaceTime
    Sendt: 03-April-2011 kl. 23:49
Har lige kedet mig lidt, og i mine overvejelser om at skifte over til OiSTER fra Telia, så faldt jeg over dette problem med FaceTime.

Det ser umiddelbart ud til at OiSTER-kunder har, eller har haft problemer med at få registreret deres FaceTime på iPhone 4, og hver gang de prøver, så bliver de trukket 2,5 kr..

Det læste jeg bl.a. her hvor den sidste der skriver i tråden at han er blevet trukket hele 9 gange fra OiSTER og her er der en der skriver at OiSTER slet ikke virker med FaceTime, det allersidste svar i tråden også.

Er der nogen der har erfaringer med det? For hvis det ikke har ændret sig, så er det i hvert fald ikke OiSTER jeg skal have! Ermm
          
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 00:02
Tjek hvornår trådene er fra.

Hos 3 er der i hvert fald ingen problemer, og netværket er trods alt det samme. :-)

Så vidt jeg læser er der flere som har problemer med Facetime + Telia end med Oister.

Men prøv at ring til deres support og hør.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 00:11
Har set de er ældre post, men har læst en post der blot er en uge gammel med samme problem.

Telia er der jo netop ingen problemer med, da de siden den 28. august 2010 valgte at gøre denne SMS gratis, og det er jo super nice :) men ja, jeg må bare prøve at høre supporten, har i hvert fald sendt OiSTER en mail...
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 17:13
Jeg har pt. Telia iON abonnement til 399 pr. måned. Det gir mig 5 timers tale, 10GB data og fri SMS/MMS og ingen opkaldsafgift... Fair nok..

OiSTER har 10 timers tale, 10GB data, fri SMS/MMS og ingen opkaldsafgift til KUN 179 kr. pr. måned.

Sygt? EEK!

Jeg har helt klart overvejet at skifte til OiSTER da mine venner kun taler godt om det (det er jo 3's net), og det kører super godt. Der er bare det lille "men" med det FaceTime halløj...

Det jeg ikke forstår, er at Telia kan slippe af sted med at kræve 399 kr. for det abonnement.. Hvorfor er folk så "dumme" inkl. mig selv og bruge Telia så?

Hmm.. Hvad mener I?
          
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 19:49
Jeg har lige skiftet fra Telia til Oister, for at gå fra 399 tilk 179. Men jeg har ikke prøvet endnu, da mit Telia abonnement først flyttes om 1 måned.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 20:10
Okay, så må du lige se om du blir trukket 2,5 kontinuerligt ved brug af FaceTime.
          
Til top
alhela Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 13:17
Der står jo følgende på Oisters hjemmeside:
Facetime
Hvis du vælger at bruge Facetime på din iPhone 4, skal du være opmærksom på, at din iPhone vil sende en SMS til udlandet der koster 2,50 kr., når du slår aktivering af Facetime til i Instillinger på din iPhone. Endvidere skal du befinde dig på et WIFI netværk for at kunne bruge det og modtager af Facetime opkald skal ligeledes være på WIFI netværk.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 13:33
Men for tit bruger du Facetime...  For de 220 kr der er i forskel fra telia til oister. Kan man sende mange sms`er til 2,5Wink
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2011 kl. 22:07
Kan godt være, men det skal jo ikke være meningen ;)
Jeg bruger FaceTime ca. 3-4 gange om dagen tror jeg :)
          
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2011 kl. 13:09
Der sendes ikke SMS, hver gang man bruger Facetime. Det er kun ved registrering, det vil sige ved gendannelse eller opdatering af iOS.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Desperate Desperate skrev:

Der sendes ikke SMS, hver gang man bruger Facetime. Det er kun ved registrering, det vil sige ved gendannelse eller opdatering af iOS.

Hvis det er på den måde som du siger bude oister skive det emme om inde på deres hjemmeside for de skiver de som om det er vær gang den sender en smsSmile
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 19:07
Som jeg læser det er det et Apple problem, ikke Oister's.
Hvorfor har Apple lavet deres software sådan at du skal sende en sms - og så enda til udlandet Ouch

Det ville jeg ikke finde mig i, andre software udbydere kan lave det uden sms behov.
.....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu