|
Oister lav hastighed |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2012 kl. 19:05 |
Jeg har et Oister small mobil bredbånd abb.
Det er stadig på prøve. Jeg har prøvet flere steder i landet og kan ikke komme over 1MB i download. Hvordan oplever i hastigheden på Oister?
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maks 1.5 ...
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Mener du 1Mb=1megabit eller 1MB=1megabyte? Jeg tror cirka jeg ligger på 2-3Mbit i hastighed på mobilen men hastigheden afhænger af signalstyrke osv. Og svinger derfor lidt.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Testede lige hurtigt, 3,5Mbit/1,24Mbit.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvilket modem bruger i?
Jeg bruger et Huawei E1752 fra Telia. Kan ikke lige se hvilken model Oister sælger. Men det burde ikke have den store betydning.
|
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
5,55Mb/s / 1,2Mb/s
Tested på IPad. 3's sendemast er 100m her fra
|
|
![]() |
|
Nu har jeg selv testet lidt.
Det viser sig at jeg kan opnå bedre hastighed ved at gå udenfor. Er der nogen der har erfaring med ekstern antenne? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |