recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oister sætter prisen op med 20 %
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oister sætter prisen op med 20 %

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oister sætter prisen op med 20 %
    Sendt: 20-April-2022 kl. 11:49
Et familiemedlem har netop fået besked fra Oister om at prisen på hendes abonnement stiger med 20 % fra d. juni. Det er ganske vist et lille abonnement på 5 timers tale tid og 5 GB data (som så øges til 6 GB og 6 timer), men alligevel - ret pæn stigning.

Oister forklarer det den seneste tids prisstigninger på elektricitet og brændstof. Lyder dog lidt voldsomt, at elektricitet og brændstof skulle udgøre en så stor del af deres driftsomkostninger. 

Jeg kan ikke lige finde ud af, om det gælder andre abonnementer hos Oister, men det burde det vel med den forklaring. Måske nogen her, der ved det?

Når et af de større lavprisselskaber sætter prisen op, så har de andre selskaber det jo med at følge trop. 


Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 12:23
Det kan også være de andre lader prisen de næste 6 mÅneder i håb om at kunne overtage oisters kunder
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 12:51
Jeg begyndte også at læse en mail fra Oister, men den forsvandt fra maillisten inden jeg fik læst den færdig Confused

Har fri tale og 30 gb data til 79 kr/md. På hj.siden står der fri tale og 40 gb til 89 kr/md. Så det ligner ikke at man skal stige.


Redigeret af Munch - 20-April-2022 kl. 13:00
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har fri tale og 30 gb data til 79 kr/md. På hj.siden står der fri tale og 40 gb til 89 kr/md. Så det ligner ikke at man skal stige.


Hvad ligner det så? Du får 10GB mere, men skal også betale 10 kr. mere.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 15:10
Har fri tale og 100gb til 99,- stiger til fri tale og 120gb til 109,-

Så tænker det er alle deres abonnementer der stiger .
Tænker den ekstra data er for at de kan forsvare sig med at man samtidig får mere for prisen
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har fri tale og 30 gb data til 79 kr/md. På hj.siden står der fri tale og 40 gb til 89 kr/md. Så det ligner ikke at man skal stige.


Hvad ligner det så? Du får 10GB mere, men skal også betale 10 kr. mere.

Flemming
Jeg er ikke sat til at stige! Jeg tog tallene fra Oister.dk
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 17:09
Check Lebara siger jeg bare. 
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af Snippermanden Snippermanden skrev:

Check Lebara siger jeg bare. 


Nu er det så ikke alle steder at Telia ag telenor er godt dækket, specielt ikke i den lille flække i det meget mørke vestjylland hvor jeg bor feks, her er 3's netværk meget bedre dækket
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Snippermanden Snippermanden skrev:

Check Lebara siger jeg bare. 


Nu er det så ikke alle steder at Telia ag telenor er godt dækket, specielt ikke i den lille flække i det meget mørke vestjylland hvor jeg bor feks, her er 3's netværk meget bedre dækket

Det er vist lidt tilfældigt hvem der dækker hvor. Men 5+5 for en flad tyver om måneden er en skarp pris. 
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Snippermanden Snippermanden skrev:

  Men 5+5 for en flad tyver om måneden er en skarp pris. 

Hej.

Ifølge https://mobile.lebara.com/dk/da/ koster 5 GB + 5 Timer kun 19,-

Hilsen Carsten.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 23:09
Så Snippermanden tillod sig at runde op til en flad tyver - en hel krone.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2022 kl. 23:43
Tak for tippet med Lebara.
Jeg har lige bestilt et 5+5 til 19 kr./md., da mit Oister 2+8 til 49 kr. stiger til 3+10 til 59 kr.
40 kr. her og der bliver jo til en del penge efterhånden, og for lidt penge har jeg jo nok af.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu