recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ok at købe panasonic i Elgiganten?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketok at købe panasonic i Elgiganten?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Emne: ok at købe panasonic i Elgiganten?
    Sendt: 21-August-2009 kl. 16:06

Hej.

Jeg skal have en px42x10y

Det ser ud til at elgiganten.dk er billigste sted, hvor jeg kan få den til 5200 kr + fragt 500 kr.

Er det ok at handle med elefanten? Jeg har ikke brug for service og vejledning, da jeg har besluttet mig for at det skal være den model.

Til gengæld skal der jo være ok service hvis jeg får brug for reklamationsretten.

Det er lidt blandet hvad man hører.

Jeg har ikke på forhånd noget imod elgiganten, så dette indlæg er ikke ment som negativt overfor dem. Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 16:10

Jeg har købt et par ting der efterhånden, og har aldrig haft problemer. Heller ikke ved rep.

Jeg har lige købt mit nye tv hos dem også. Og fik endda sat det ned fra 15500 til 13500, fordi jeg kunne vise en billigere pris.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 17:05
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 17:09

jeg tror lige komplett har sat prisen ned, det går hurtigt på det her marked, men tak for tippet.

Det der tiltaler mig ved elgiganten er, at jeg bor i Aalborg, hvor der ligger en butik. I tilfælde af reparation kan jeg blot indlevere det i aalborg frem for at bøvle med fragt.

Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 17:31

Elgiganten får ikke Panasonic tv fra Panasonic Danmark. Ved godt at det er ligemeget for de pris"liderlige", men i min verden spiller det ihvertfald stadig en rolle.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 17:33

Nick_S: heller ikke når  der står at det er en "Y" model med MPEG4 og dvb_c ?

Men jeg vil gerne have en fra Pana-DK - tror du Komplett.dk's modeller er danske?

Jeg ved ikke om jeg er pris-liderlig - det er vi vel alle i et eller andet omfang. Jeg vil ikke give 8000 i en butik, for jeg har ikke brug for demonstration og rådgivning fra en sælger der ikke aner hvad han snakker om. (fona, elgigant osv) Men et par hundrede fra eller til er ikke så vigtigt. Som sagt er det tiltalende at jeg med elgiganten kan indlevere til evt. rep. her i aalborg, men hvis det ikke er en dansk model er jeg nok ikke interesseret.

Redigeret af pianomartin - 21-August-2009 kl. 17:35
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 17:36
Komplett.dk får fra norge og sverige. Men det er nordiske modeller, så det skulle være det samme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 19:25

Nu begynder der at komme oplysninger som kun "nørder" som jer kan vide (nørder skal her opfattes yderst positivt!) Jeg kan vel ikke se på komplett's hjemmeside at det er norske/svenske modeller.

Men hvad betyder det for mig? Jeg er helt med på at jeg skal have en "Y" model, mht mpeg4 og HD-tv og danske undertekster. Men hvis det ER en "Y" model kan det så ikke være lige meget hvor den kommer fra? Og her tænker jeg både funktionsmæssigt (Boxer, EPG, undertekster osv) og i forhold til hvis jeg får brug for reklamationsretten.

Jeg synes godt nok det her er kompliceret og jeg vil betegne mig selv som "semi-nørd". Hvis min kone skulle ud for at købe et nyt TV ville der godt nok være stor chance for at hun fik købt katten i sækken af en smart sælger.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Nu begynder der at komme oplysninger som kun "nørder" som jer kan vide (nørder skal her opfattes yderst positivt!) Jeg kan vel ikke se på komplett's hjemmeside at det er norske/svenske modeller.

Men hvad betyder det for mig? Jeg er helt med på at jeg skal have en "Y" model, mht mpeg4 og HD-tv og danske undertekster. Men hvis det ER en "Y" model kan det så ikke være lige meget hvor den kommer fra? Og her tænker jeg både funktionsmæssigt (Boxer, EPG, undertekster osv) og i forhold til hvis jeg får brug for reklamationsretten.

Jeg synes godt nok det her er kompliceret og jeg vil betegne mig selv som "semi-nørd". Hvis min kone skulle ud for at købe et nyt TV ville der godt nok være stor chance for at hun fik købt katten i sækken af en smart sælger.

Det er fordi jeg tænkte på at købe fra komplett, dengang jeg skulle have nyt. Og så skrev jeg lidt med dem, hvor de så skrev at de var fra norge og sverige.

Jeg ved med samsung at det kan bilive rep. på prestige service. Så det er dk garanti.

Jeg kender ikke forskellen på y eller ikke y.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
bent_e Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-September-2008
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 19:45
Du må kunne forvente at når du køber udstyr i en dansk Elgiganten så virker udstyret også i Danmark med undertekster og alting. Ellers er det bare retur med det til Elgiganten med besked om at det er defekt.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 20:20

Som sagt er det tiltalende at jeg med elgiganten kan indlevere til evt. rep. her i aalborg, men hvis det ikke er en dansk model er jeg nok ikke interesseret.

Hvis du er fra Aalborg området er der jo også sparshop.dk i Nørresundby, som både har fysisk og internetbutik.
De sælger iøjeblikket TX-P42X10Y til 5695,- Kr, og garanterer at det er fra dansk importør:
http://www.sparshop.dk/lcd_plasma_tv/panasonic/panasonic_txp 42x10y_1605_da.html

Du kan selv afhente hvis ønsket, eller få leveret mod mindre betaling:
http://www.sparshop.dk/information.php?info_id=2

Mvh JørgenT

Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 00:14

jeg tror lige komplett har sat prisen ned, det går hurtigt på det her marked, men tak for tippet.

Købte for lidt over en uge siden samme model til 4995 hos komplett hvorefter de hævede prisen
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu