|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 390 |
![]() Sendt: 21-August-2009 kl. 16:06 |
Hej. Jeg skal have en px42x10y Det ser ud til at elgiganten.dk er billigste sted, hvor jeg kan få den til 5200 kr + fragt 500 kr. Er det ok at handle med elefanten? Jeg har ikke brug for service og vejledning, da jeg har besluttet mig for at det skal være den model. Til gengæld skal der jo være ok service hvis jeg får brug for reklamationsretten. Det er lidt blandet hvad man hører. Jeg har ikke på forhånd noget imod elgiganten, så dette indlæg er ikke ment som negativt overfor dem. Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg har købt et par ting der efterhånden, og har aldrig haft problemer. Heller ikke ved rep. Jeg har lige købt mit nye tv hos dem også. Og fik endda sat det ned fra 15500 til 13500, fordi jeg kunne vise en billigere pris. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Komplett er lidt billigere i fragt og har ellers samme pris:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085&cks=ASS& assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18 |
|
![]() |
|
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 390 |
![]() |
jeg tror lige komplett har sat prisen ned, det går hurtigt på det her marked Det der tiltaler mig ved elgiganten er, at jeg bor i Aalborg, hvor der ligger en butik. I tilfælde af reparation kan jeg blot indlevere det i aalborg frem for at bøvle med fragt. |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Elgiganten får ikke Panasonic tv fra Panasonic Danmark. Ved godt at det er ligemeget for de pris"liderlige", men i min verden spiller det ihvertfald stadig en rolle. |
|
![]() |
|
![]() |
Nick_S: heller ikke når der står at det er en "Y" model med MPEG4 og dvb_c ? Men jeg vil gerne have en fra Pana-DK - tror du Komplett.dk's modeller er danske? Jeg ved ikke om jeg er pris-liderlig - det er vi vel alle i et eller andet omfang. Jeg vil ikke give 8000 i en butik, for jeg har ikke brug for demonstration og rådgivning fra en sælger der ikke aner hvad han snakker om. (fona, elgigant osv) Men et par hundrede fra eller til er ikke så vigtigt. Som sagt er det tiltalende at jeg med elgiganten kan indlevere til evt. rep. her i aalborg, men hvis det ikke er en dansk model er jeg nok ikke interesseret. Redigeret af pianomartin - 21-August-2009 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Komplett.dk får fra norge og sverige. Men det er nordiske modeller, så det skulle være det samme.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Nu begynder der at komme oplysninger som kun "nørder" som jer kan vide (nørder skal her opfattes yderst positivt!) Jeg kan vel ikke se på komplett's hjemmeside at det er norske/svenske modeller. Men hvad betyder det for mig? Jeg er helt med på at jeg skal have en "Y" model, mht mpeg4 og HD-tv og danske undertekster. Men hvis det ER en "Y" model kan det så ikke være lige meget hvor den kommer fra? Og her tænker jeg både funktionsmæssigt (Boxer, EPG, undertekster osv) og i forhold til hvis jeg får brug for reklamationsretten. Jeg synes godt nok det her er kompliceret og jeg vil betegne mig selv som "semi-nørd". Hvis min kone skulle ud for at købe et nyt TV ville der godt nok være stor chance for at hun fik købt katten i sækken af en smart sælger. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er fordi jeg tænkte på at købe fra komplett, dengang jeg skulle have nyt. Og så skrev jeg lidt med dem, hvor de så skrev at de var fra norge og sverige. Jeg ved med samsung at det kan bilive rep. på prestige service. Så det er dk garanti. Jeg kender ikke forskellen på y eller ikke y. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
bent_e ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Du må kunne forvente at når du køber udstyr i en dansk Elgiganten så virker udstyret også i Danmark med undertekster og alting. Ellers er det bare retur med det til Elgiganten med besked om at det er defekt.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Hvis du er fra Aalborg området er der jo også sparshop.dk i Nørresundby, som både har fysisk og internetbutik. Du kan selv afhente hvis ønsket, eller få leveret mod mindre betaling: Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Købte for lidt over en uge siden samme model til 4995 hos komplett hvorefter de hævede prisen ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |