recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ok at købe panasonic i Elgiganten?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketok at købe panasonic i Elgiganten?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
emaguina Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2006
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 08:10

Har lige købt hos nb-radio.dk.

6300,- incl levering. Det er 600,- mere, men så er du sikker på at det er et dansk tv og de får gode ratings hos trustpilot.dk

Mvh

Morten 

Til top
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

jeg tror lige komplett har sat prisen ned, det går hurtigt på det her marked, men tak for tippet.

Købte for lidt over en uge siden samme model til 4995 hos komplett hvorefter de hævede prisen

Er du sikker på det er Y modellen du har så? De har stadig ikk-Y modellen til 4995,-

Til top
thsv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2009
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 09:56

Oprindeligt skrevet af Breddam Breddam skrev:

Komplett er lidt billigere i fragt og har ellers samme pris:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085&cks=ASS& assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18

Ville svare det samme, men skulle have godkendt profilen først, æv 3 timers ventetid.

Kompletts prisudvikling:

Uge 32: 4.995

Uge 33: Normalpris 5.695

Uge 34: 5.195

Uge 35: ?

Hvad er prisen i Elgiganten som fysisk butik?

"Vi vil være billigst" gælder ihvertfald ikke overfor internet-tilbud, hvilket jeg erfarede da vi skulle have nyt køleskab, og ville spare de 495 kr til transport. Butikken ville ikke matche deres egen internet-pris.

Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Marqzen Marqzen skrev:

Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

jeg tror lige komplett har sat prisen ned, det går hurtigt på det her marked, men tak for tippet.

Købte for lidt over en uge siden samme model til 4995 hos komplett hvorefter de hævede prisen

Er du sikker på det er Y modellen du har så? De har stadig ikk-Y modellen til 4995,-

Ja det er Y modellen
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af thsv thsv skrev:

"Vi vil være billigst" gælder ihvertfald ikke overfor internet-tilbud, hvilket jeg erfarede da vi skulle have nyt køleskab, og ville spare de 495 kr til transport. Butikken ville ikke matche deres egen internet-pris.

Prisen i Elgigantens  fysiske butik er den samme som i deres online butik. Vi havde netop samme problem i går, så vi ringede til deres online kundeservice, som så sendte en mail til deres afdelinger om, at de skulle sælge det til samme pris, hvilket de så gjorde. Det vi købte var et kamera som stod til 1999kr fysisk butik, men 1499kr online.

Redigeret af Vendel - 23-August-2009 kl. 12:10
PV
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Point: 390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 14:38

Der ER forskel på internetpris og butikspris. Læs på el-gigantens egen hjemmeside http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_GetCMSContent-Start?Conten tType=content&ContentKey=1652&searchtext=internetpri s&categories==

Jeg ringede til en sælger i Aalborgafdelingen, og prisen ville være 7000 i butikken (mod 5200 online). Det var hans "final word"!

Jeg skal ikke kunne sige om det - jf Vendels oplevelse - kan lade sig gøre at overbevise butikken om at jeg skal have det til onlinepris, men hvis jeg skal have en masse bøvl med at få den rigtige pris og det så oveniøbet er parallelimporteret, så tror jeg hellere jeg vil give et par hundrede mere hos fx sparshop (tak for linket JørgenT)

Redigeret af pianomartin - 23-August-2009 kl. 14:41
Til top
SputnikG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 14:35

Er vi ikke igang med den 117. diskussion om dette, og er det ikke forlængst slået fast at Elgiganten er aut. Pana forhandler, dvs dk modeller? Eller er det mig som har læst galt de 116 gange? (eller er sket nyt i sagen?

Nå men min PZ85 er fra Elmutanten, så må det gå som det går...

mvh Mads
Panasonic 42PZ-85
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 14:56

Jeg skal ikke kunne sige om det - jf Vendels oplevelse - kan lade sig gøre at overbevise butikken om at jeg skal have det til onlinepris, men hvis jeg skal have en masse bøvl med at få den rigtige pris og det så oveniøbet er parallelimporteret, så tror jeg hellere jeg vil give et par hundrede mere hos fx sparshop (tak for linket JørgenT)

Det er nu rimlig enkelt at se forskel hvis man lægger mærke til online siden, så står der ud for specifikke produkter "internet pris" og andre står der en pris uden kommentar som så er vejl. for butik og online.

Er der en internet pris på, så vil man også se at produktet ikke kan checkes som værende på lager i butikken, da produkten jo ikke er i butikken til den pris. så er det er andet produkt nr.

Til top
skipper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2009 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Elgiganten får ikke Panasonic tv fra Panasonic Danmark. Ved godt at det er ligemeget for de pris"liderlige", men i min verden spiller det ihvertfald stadig en rolle.

Min forældre er på udkig efter et g10 og havde bestillt det i El-giganten, hvor de fik oplyst at de ikke var parallel importeret. Jeg sagde at de nok lige skulle dobbelt-tjekke det efter jeg så din besked. De fik det samme svar i dag i butikken i Randers, så det burde være produkter fra Panasonic Danmark/Nordic.
/Skipper
Til top
thsv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-August-2009
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Vendel Vendel skrev:

Oprindeligt skrevet af thsv thsv skrev:

Prisen i Elgigantens  fysiske butik er den samme som i deres online butik. Vi havde netop samme problem i går, så vi ringede til deres online kundeservice, som så sendte en mail til deres afdelinger om, at de skulle sælge det til samme pris, hvilket de så gjorde. Det vi købte var et kamera som stod til 1999kr fysisk butik, men 1499kr online.

Nope, den fysiske butik vil ikke matche internet-prisen, hverken på et Køleskab eller på en Pana P42X10Y, som for øvrigt koster 6.999,- i butikken, og kan med nød gå med til 5.700 kr på forespørgsel, hvilket er lidt mere end internet-butikken + levering!

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu