|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
emaguina ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Har lige købt hos nb-radio.dk. 6300,- incl levering. Det er 600,- mere, men så er du sikker på at det er et dansk tv og de får gode ratings hos trustpilot.dk Mvh
Morten |
|||
![]() |
|||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
||
Er du sikker på det er Y modellen du har så? De har stadig ikk-Y modellen til 4995,- |
|||
![]() |
|||
thsv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
Ville svare det samme, men skulle have godkendt profilen først, æv 3 timers ventetid. Kompletts prisudvikling: Uge 32: 4.995 Uge 33: Normalpris 5.695 Uge 34: 5.195 Uge 35: ? Hvad er prisen i Elgiganten som fysisk butik? "Vi vil være billigst" gælder ihvertfald ikke overfor internet-tilbud, hvilket jeg erfarede da vi skulle have nyt køleskab, og ville spare de 495 kr til transport. Butikken ville ikke matche deres egen internet-pris. |
|||
![]() |
|||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
||
Ja det er Y modellen |
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
![]() |
|||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
||
Prisen i Elgigantens fysiske butik er den samme som i deres online butik. Vi havde netop samme problem i går, så vi ringede til deres online kundeservice, som så sendte en mail til deres afdelinger om, at de skulle sælge det til samme pris, hvilket de så gjorde. Det vi købte var et kamera som stod til 1999kr fysisk butik, men 1499kr online. Redigeret af Vendel - 23-August-2009 kl. 12:10 |
|||
PV
|
|||
![]() |
|||
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 390 |
![]() |
||
Der ER forskel på internetpris og butikspris. Læs på el-gigantens egen hjemmeside http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_GetCMSContent-Start?Conten tType=content&ContentKey=1652&searchtext=internetpri s&categories== Jeg ringede til en sælger i Aalborgafdelingen, og prisen ville være 7000 i butikken (mod 5200 online). Det var hans "final word"! Jeg skal ikke kunne sige om det - jf Vendels oplevelse - kan lade sig gøre at overbevise butikken om at jeg skal have det til onlinepris, men hvis jeg skal have en masse bøvl med at få den rigtige pris og det så oveniøbet er parallelimporteret, så tror jeg hellere jeg vil give et par hundrede mere hos fx sparshop (tak for linket JørgenT)
Redigeret af pianomartin - 23-August-2009 kl. 14:41 |
|||
![]() |
|||
SputnikG ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
||
Er vi ikke igang med den 117. diskussion om dette, og er det ikke forlængst slået fast at Elgiganten er aut. Pana forhandler, dvs dk modeller? Eller er det mig som har læst galt de 116 gange? (eller er sket nyt i sagen? Nå men min PZ85 er fra Elmutanten, så må det gå som det går... |
|||
mvh Mads
Panasonic 42PZ-85 |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Det er nu rimlig enkelt at se forskel hvis man lægger mærke til online siden, så står der ud for specifikke produkter "internet pris" og andre står der en pris uden kommentar som så er vejl. for butik og online. |
|||
![]() |
|||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||
Min forældre er på udkig efter et g10 og havde bestillt det i El-giganten, hvor de fik oplyst at de ikke var parallel importeret. Jeg sagde at de nok lige skulle dobbelt-tjekke det efter jeg så din besked. De fik det samme svar i dag i butikken i Randers, så det burde være produkter fra Panasonic Danmark/Nordic. |
|||
/Skipper
|
|||
![]() |
|||
thsv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
Nope, den fysiske butik vil ikke matche internet-prisen, hverken på et Køleskab eller på en Pana P42X10Y, som for øvrigt koster 6.999,- i butikken, og kan med nød gå med til 5.700 kr på forespørgsel, hvilket er lidt mere end internet-butikken + levering! |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |