|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hva mæ din kæde SHIVA.......se at få den på først.. lrev |
||
![]() |
||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
hehe... Hvad angår mit budget. Jeg kunne godt forestille mig en løsning hvor jeg udbyggede efterhånden som jeg fik flere penge. Det behøver ikke være et komplet 5.1 system for de 5000.
|
||
![]() |
||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Exactly... 5.1 på sigt. Og derfor er det fint nok at tænke ind i så tingene passer sammen. Men her og nu behøver det ikke være 5.1. |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
|
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Den forstod jeg ikke. Min kæde?
Anyway, beklager meget. Jeg var lidt for hurtig der. A'Diva var faktisk et godt bud til 2K pr. styk. Jeg ville dog (ikke overaskende) begynde at samle KEF KHT3005SE sættet. Har det selv og det spiller MAX. Det kan erhverves komplet for under 10K i Tyskland. |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Vil foreslå dig at tage et lyt til noget Syster Audio, de har flere højtalere i det prisleje. en sub ved siden af er også værd at overveje. Jeg er yderst tilfreds med dem jeg har. |
||
![]() |
||
![]() |
|
De ser fine ud.... Kan man nøjes med de små hvis man ønsker god, men ikke høj lyd? |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
|
Jeg har oplevet disse http://www.system-audio.dk/_da-DK/produkter/kompakthøjttaler e/SA%20talent/SA%20talent Det var godt nok som baghøjttalere, men de kunne spille rigeligt højt. |
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Sagtens. har en sa520av som center, den spytter rigeligt med god detaljeret lyd ud. Har desværre ikke fået lyttet til Talent endnu, men de skulle angiveligt være helt fornuftigt alle steder i et anlæg. |
||
![]() |
||
Louring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Tag evt. et kig på Monitor Audio: Link.
Har selv et sæt med 3 225'ere (front + center) og 2 R90'ere som baghøjttalere. Jeg har også en sub, men jeg vil mene at 2 stk. R225'ere vil fungere fint i et stereo setup. Hvis højttalerne ikke må være for store, så kan du overveje 2 R180'ere eller 2 R90'er. Jeg ved at Tape Connection forhandler dem. /Louring Redigeret af Louring - 26-Marts-2009 kl. 21:02 |
||
![]() |
||
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Spiller højtalere til den pris virkelig godt? Hvis de gør, er det da en genial pris for velspillende og pæne højtalere. Redigeret af StockBroker - 27-Marts-2009 kl. 10:23 |
||
Venlig Hilsen
JR |
||
![]() |
||
![]() |
|
Min kammerat har sættet sammen med en Onkyo 705 og mine erfaringer er: Harbo satelitterne er fine til film, men ikke til musik. De mangler dynamik og bund. Det er helt klart sub'en, som er guldægget i det sæt. Den er genial og løfter sættet fra ok til et rigtig godt køb til prisen. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |