recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ole_M bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ole_M bio

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 12:55
Lækkert rum! Ser frem til at genbesøge det efter alle opgraderingerne.

Eneste upgrade der mangler, er at du får noget ordentlig korrektion på systemet - det fortjener udstyr og rum. Er godt klar over, at du ikke vil gå den vej, men nu har jeg en "I told you se" post jeg kan referere tilbage til når du en dag hører de forbedringer det giver :)
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 22:54
Det har du Jonas.. Jeg må bøje mig for mange af de ting du siger..
ja nu er jeg også gået jbl vejen, så en SDEC 4500 kunne nok godt komme på tale engang.
Men har lovet mig selv og kæresten, at opgraderinger er slut. Det er ovre - det er SLUT
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 04:29
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Det har du Jonas.. Jeg må bøje mig for mange af de ting du siger..
ja nu er jeg også gået jbl vejen, så en SDEC 4500 kunne nok godt komme på tale engang.
Men har lovet mig selv og kæresten, at opgraderinger er slut. Det er ovre - det er SLUT

Nå, troede da ellers, at du skulle på 4k-vognen her i slutningen af året ? Wink
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2015 kl. 06:56
Er konen med rogn? Big smile siden du siger det er slut med opgraderinger......
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2015 kl. 19:37
Gider bare ikke mere upgrade....Koster alt for mange penge
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 08:35
Hvad så, har du fået sat tingene op/på plads ?

Hvis det er sat op/til hvordan spiller det i forhold til dit s300 system ?

Alt på papiret siger jo super potentiale, så hvad er dommen ?

Hygge
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 16:24
Alt på plads. Mangler bare lige at få lyd på.. Mangler en mini dsp 2*4 jeg venter på, og så skulle det gerne køre.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 17:21
Hvilket gulvtæppe bruger du? Og hvor er det købt😉
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 17:38
Købt i tæppeland. Kostede 149kr/m. Det hedder Colorado. Ellers ved jeg garant hvertfald har er der ligner
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 18:32
Ok har du ikke haft mini-dsp før ?

Er eq i Lexicon ikke god nok ?
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af DVDO DVDO skrev:

Ok har du ikke haft mini-dsp før ?

Er eq i Lexicon ikke god nok ?
Jo men det var en nano
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 20:41
Ok fedt, manuelle muligheder i eq er også klart at foretrække, hvis man ellers sætter sig ind i det.

Vil du så eq fronterne ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu