|
OLED burn-in |
Besvar | Side <1 24252627> |
Forfatter | |
Janus1
Junior bruger Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det tænker jeg du kan... da mit røg ind for det samme ved HI-FI klubben var det LG der skulle godkende den endelige tilbagebetaling og det gjorde de. Efterfølgende købte jeg en tilsvarende OLED ved elgiganten og spurgde til i tilfældet af burn-in og fik lovning på at det ville bytte den hvis der kom burn-in...
Jeg hører meget gerne fra dig hvad du finder ud af med el-giganten for min lider af samme skæbne igen igen..... har dog ikke besluttet mig om jeg orker for det logo er en OLED dræber og det kommer nok igen....
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8627 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke indstillinger kører I med?
|
|
Janus1
Junior bruger Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
På min ISF lys rum standard... "kalibreret" af elgiganten
kunne se de første burn-in af kanal 5 logo efter små 2 mdr brug... nu er det slemt Redigeret af Janus1 - 14-September-2017 kl. 11:05 |
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1679 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fandeme surt, men da fint nok at LG anerkender det, selvom det sådan set er ret lige meget i forhold til købeloven. Ifølge den er det sælger der har ansvaret. Sælger kan ikke ophæve sit eget ansvar med henvisning til at leverandøren/fabrikanten ikke vil kendes ved et evt. problem.
|
|
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kører du også med lysrum indstillingen om aftenen?
|
|
Janus1
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Janus1 - 14-September-2017 kl. 12:09 |
|
Janus1
Funktioner
Tak(0)
|
ja den står på det samme
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så vidt jeg husker, står det på Kanal5 10+ timer om dagen... M.v.h. |
|
Gasse
Junior bruger Oprettet: 24-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG Danmark har refunderet hele købsprisen. Købt hos Elgiganten Super Service fra LG /Gasse
|
|
Janus1
Funktioner
Tak(0)
|
Fik også penge tilbage for min nr. 2 55B6V. Begge som sagt har fejlet på Kanal 5 logo.
Var så forbi den lokale HIFI-klubben så tog vi en snak mens vi kiggede på hans næsten nye Sony A1 OLED. Vedkommende fortalte at fjernsynet havde kørt i sin levetid som demo ialt 3-4 dage kanal 5 i hele butikkens åbningstid og siden har den kørt alt muligt andet tv indhold. Jeg fik ham lokket til at gå ind på Youtube som har en rød baggrund og med det samme kunne vi se omridset af kanal 5 logo. Tv'et har vært skukket mange gange siden og har altså kørt forskelligt indhold siden men logoet var der altså. Oled dioderne mister altså deres intensititet over tid nogen gange går det bare stærkt :( Ikke flere Oled til mig i denne omgang!
Redigeret af Janus1 - 03-December-2017 kl. 20:55 |
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld men 3-4 hvad?
|
|
Janus1
Funktioner
Tak(0)
|
3-4 dage efter hans egen udsagn. ca 30 timer.... om han så havde kørtdet dobbelte er det stadig uacceptablet. Jeg har kunne se de første tegne efter et par mdr brug det stemmer nok meget godt med de timer han har kørt. Der er også meget skrad på det logo... Og LG siger at de aldrig har hørt om burn-in på deres oled og var villige til at ombytte det til en nyere model
|
|
Besvar | Side <1 24252627> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |