recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED fejl i VITA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED fejl i VITA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED fejl i VITA
    Sendt: 23-Februar-2012 kl. 00:30

så kom jeg til at købe en vita, det blev lidt mørkt..

og kan se et issue som åbenbart er forholdsvist normalt for OLED skærme... håber godt nok ikke det er normalen, det er næsten værre end clouding

Det skal siges, at billedet er taget i et MØRKT rum med kamera med lidt langsom lukketid for at pille nok lys ud af skærmen.

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 22:00
Generer det dig, når du spiller? Altså i dagslys og i mørke?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 00:15
Det generer i mørke, tænder jeg en lampe så nej. Og irritere mest i helt sorte scener. Og faktisk den sorte streg i højre side som er mest slem. De andre kan jeg først rigtig se hvis der er sort skærm længere end 2-3 sek. Skærmen er suveræn på nær dette, hvis samme fejl havde været på et tv, så havde det været et problem der havde fået mig til
At returnere den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu