|
OLED fra POWER |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man støtter dem der står i kø til køtilbud. Kan os alm. aldrig få købt et køtilbud.
Så et godt råd er aldrig give mere for en varer end sælger har givet!
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
EA880V og EA870V er samme skærm - bare med og uden en "galleri"-ramme.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Bobbas
Bruger Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vær opmærksom på at de 'skæve' modeller ofte har en større afskrivning, end de deciderede top-modeller.
9999 kr. er nok den 'rigtige' pris for den model.
|
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er stadig nogle stykker tilbage i Herlev
Jeg har lige nuppet et med hjem (til brug mens jeg venter på at Panas 65" UHD OLED bli'r til at betale... og bli'r flade...) - kulturnatten kommer vist til at gå med TV-installation!
Redigeret af huntiedk - 09-Oktober-2015 kl. 12:07 |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ville ikke være mange ting der blev solgt med den logik, går du også ind for statsdrevne landbrug?
|
||
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, men det er det samme som at give overpris for varer som billethajer f.eks. Et tilbud skal være godt for den som skal have varen ikke andre
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det synes jeg også er dårlig stil. Har tit hørt om folk der ligger i kø og så når de så ikke får den vare de ønsker. Så vælger de det bedste tilbud som er tilbage med henblik på at sælge og få noget for ulejligheden.
Men ideen ved at ligge i kø er vel at få en vare man ønsker, det er vel ikke at snuppe vare for en anden fordi man ønsker kompensation. Der er desværre også den som kun stiller sig i kø med henblik på at sælge.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja jeg er mageligt anlagt, så jeg giver gerne en skærv til en der vil stå 3-4 timer i kø for mig. Om end 3 K ligger i den høje ende for hvad jeg ville give for den service
Det der dog mere er tankevækkende er at de sælger OLED tv til under 10K og de ikke bliver revet væk!!! For 2 år siden kostede en tilsvarende skærm 50K. Nu skal en skærm have HDR og 4K før den er interessant. Udviklingen og konkurrencen i branchen er i det perspektiv vanvittig. Så til trådstarter, hvis du ikke er med på 4 K-HDR bølgen er dette tv et fremragende køb. |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ifølge LG taber butikkerne penge på at sælge deres OLED-tv til 9999 kroner. Både den flade og den buede.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Power bruger ufine salgs metoder, vil købe oled, men sælger vil kun sælge med kalibrerings pakke som koster 700 kr ekstra, dem uden var udsolgt.dagen efter står der flere pakker på pallen, alle "kalibreret".
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Power angiver at der er tale om et begrænset tilbud. Hvis du betaler 700,- ekstra er det stadig en ok pris. Og du får tilmed kalibreret TVet. Det vil jeg ikke kalde ufine salgsmetoder. Til gengæld synes jeg det er ufint, når dagligvare butikker lokker med tilbud der er udsolgt allerede efter første dag. Ikke begrænset tilbud skal være der i hele tilbudsperioden. |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kalibreret hvor!? At butikken "kalibrere" tv'et i butikken er ikke meget værd - et tv, hvis det endelig skal kalibreres, skal kalibreres i dit eget hjem... Jeg ville aldrig give penge for at butikken indstillede tv'et til nogle settings de sikkert har kopieret fra Flatpanels
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |