recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED fra POWER
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED fra POWER

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 21:23
Hvis man støtter dem der står i kø til køtilbud. Kan os alm. aldrig få købt et køtilbud.
Så et godt råd er aldrig give mere for en varer end sælger har givet!
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 07:36
EA880V og EA870V er samme skærm - bare med og uden en "galleri"-ramme.
Til top
Bobbas Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobbas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 10:39
Vær opmærksom på at de 'skæve' modeller ofte har en større afskrivning, end de deciderede top-modeller.

9999 kr. er nok den 'rigtige' pris for den model.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 12:06
Der er stadig nogle stykker tilbage i Herlev Smile

Jeg har lige nuppet et med hjem (til brug mens jeg venter på at Panas 65" UHD OLED bli'r til at betale... og bli'r flade...) - kulturnatten kommer vist til at gå med TV-installation! Big smile


Redigeret af huntiedk - 09-Oktober-2015 kl. 12:07
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

Hvis man støtter dem der står i kø til køtilbud. Kan os alm. aldrig få købt et køtilbud.
Så et godt råd er aldrig give mere for en varer end sælger har givet!

Det ville ikke være mange ting der blev solgt med den logik, går du også ind for statsdrevne landbrug?LOL
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

Hvis man støtter dem der står i kø til køtilbud. Kan os alm. aldrig få købt et køtilbud.
Så et godt råd er aldrig give mere for en varer end sælger har givet!

Det ville ikke være mange ting der blev solgt med den logik, går du også ind for statsdrevne landbrug?LOL

Nej, men det er det samme som at give overpris for varer som billethajer f.eks.
Et tilbud skal være godt for den som skal have varen ikke andre
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 20:57
Det synes jeg også er dårlig stil. Har tit hørt om folk der ligger i kø og så når de så ikke får den vare de ønsker. Så vælger de det bedste tilbud som er tilbage med henblik på at sælge og få noget for ulejligheden.
Men ideen ved at ligge i kø er vel at få en vare man ønsker, det er vel ikke at snuppe vare for en anden fordi man ønsker kompensation.
Der er desværre også den som kun stiller sig i kø med henblik på at sælge.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 07:47
Tja jeg er mageligt anlagt, så jeg giver gerne en skærv til en der vil stå 3-4 timer i kø for mig. Om end 3 K ligger i den høje ende for hvad jeg ville give for den service
Det der dog mere er tankevækkende er at de sælger OLED tv til under 10K og de ikke bliver revet væk!!! For 2 år siden kostede en tilsvarende skærm 50K. Nu skal en skærm have HDR og 4K før den er interessant. Udviklingen og konkurrencen i branchen er i det perspektiv vanvittig.
Så til trådstarter, hvis du ikke er med på 4 K-HDR bølgen er dette tv et fremragende køb.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af Bobbas Bobbas skrev:

Vær opmærksom på at de 'skæve' modeller ofte har en større afskrivning, end de deciderede top-modeller.

9999 kr. er nok den 'rigtige' pris for den model.

Ifølge LG taber butikkerne penge på at sælge deres OLED-tv til 9999 kroner. Både den flade og den buede.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 10:21
Power bruger ufine salgs metoder, vil købe oled, men sælger vil kun sælge med kalibrerings pakke som koster 700 kr ekstra, dem uden var udsolgt.dagen efter står der flere pakker på pallen, alle "kalibreret".
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Power bruger ufine salgs metoder, vil købe oled, men sælger vil kun sælge med kalibrerings pakke som koster 700 kr ekstra, dem uden var udsolgt.dagen efter står der flere pakker på pallen, alle "kalibreret".


Power angiver at der er tale om et begrænset tilbud.

Hvis du betaler 700,- ekstra er det stadig en ok pris. Og du får tilmed kalibreret TVet.

Det vil jeg ikke kalde ufine salgsmetoder.

Til gengæld synes jeg det er ufint, når dagligvare butikker lokker med tilbud der er udsolgt allerede efter første dag.

Ikke begrænset tilbud skal være der i hele tilbudsperioden.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Power bruger ufine salgs metoder, vil købe oled, men sælger vil kun sælge med kalibrerings pakke som koster 700 kr ekstra, dem uden var udsolgt.dagen efter står der flere pakker på pallen, alle "kalibreret".


Power angiver at der er tale om et begrænset tilbud.

Hvis du betaler 700,- ekstra er det stadig en ok pris. Og du får tilmed kalibreret TVet.

Det vil jeg ikke kalde ufine salgsmetoder.

Til gengæld synes jeg det er ufint, når dagligvare butikker lokker med tilbud der er udsolgt allerede efter første dag.

Ikke begrænset tilbud skal være der i hele tilbudsperioden.

Kalibreret hvor!?

At butikken "kalibrere" tv'et i butikken er ikke meget værd - et tv, hvis det endelig skal kalibreres, skal kalibreres i dit eget hjem...

Jeg ville aldrig give penge for at butikken indstillede tv'et til nogle settings de sikkert har kopieret fra Flatpanels Wink
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu