|
OLED i julegave? |
Besvar |
Forfatter | |
nielsdb
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2009 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2019 kl. 21:47 |
Kære alle,
Og rigtig godt nytår til jer! Jeg skal her i starten af det nye år investere i en ny skærm til vores hus. Afstanden fra sofa til skærm er ca. 4 meter. I øjeblikket har vi en 50" skærm men den er ikke stor nok til den afstand vi kigger med, synes vi. Hvad vil I anbefale af OLED-skærme på de omkring 60-65" (ikke større) - gerne omkring 10.000 kr. Skærmen skal bruges lidt all-round - film/tvstreaming og gaming. Måske kommer der nogle modeller på tilbud her efter jul/nytår? Ser frem til at høre fra jer. Mvh Niels
Redigeret af nielsdb - 29-December-2019 kl. 21:48 |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(1)
|
Så er det jo nemt :) Forstået på den måde at via pricerunner er det kun et :
LG OLED65B8Jeg ville gerne vælge LG igen, dog skal du regner med apple TV eller andet som supplement da apps er begrænset til webos. Men kanon tv og super billigt.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(1)
|
65" OLED fra 2019-generationen starter pt. på 12.000 kroner (65" B9). De vil givetvis komme længere ned i det nye år, når de nye 2020-modeller skal indkøres. Hvor meget eller lidt er svært at sige, men jeg tror, at vi får 65" OLED at se under 10.000 kroner, måske også 9.000 kroner.
Idet i også påtænker at bruge skærmen til gaming, så synes jeg, at I skal få HDMI 2.1 med i 2019 LG OLED. Så er I klar til de nye videoteknologier i PS5 og Xbox Series X. Der er pt. ingen andre OLED-modeller med HDMI 2.1.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |