recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oled Kø tilbud i næste uge i Power
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oled Kø tilbud i næste uge i Power

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oled Kø tilbud i næste uge i Power
    Sendt: 21-August-2015 kl. 14:30
har lige set i næste uges avis fra Power, at de har 20 stk 930 Oled 55" á 9.999 - det må da siges at være en fin pris. En skam man bor i den modsatte ende af landet

Redigeret af kennethbrdk - 21-August-2015 kl. 14:31
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 15:14
Hej.

Til dem der ikke ved det, er det curved og i Full HD.

Hilsen Carsten.
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 18:42
Stadig god pris - men enig i, at det er lidt skod fra os fra Jylland. Var også interesseret i et Samsung 65JU7005 til 15k. De vil naturligvis ikke sælge via nettet, så ret træls - bor 300m fra deres hovedkontor.

Det er lidt sjovt det lige er i Glostrup butikkerne der har så gode tilbud, det bliver matchet af Elgiganten.
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Det er lidt sjovt det lige er i Glostrup butikkerne der har så gode tilbud, det bliver matchet af Elgiganten.

Hvorfor er det sjovt? Det er den eneste butik de har (endnu).

Mon ikke der kommer tilsvarende tilbud, når de åbner andre steder i landet?

M.v.h.
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 20:20
Jeg fatter blot ikke konceptet i at have sådanne tilbud begrænset til butikken, der har jo været hhv. 50 og 200 stk af nogle af de TV - de kunne jo lige så vel sælge på nettet. Alt andet lige forventer jeg at det er begrænset hvor meget mersalg der er ved at få kunder til et +15k tv i butikken 
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 20:59
Nåe det synd for jer piv piv piv
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 21:42
Så dyr er en endagsbillet til storebælt altså ikke.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 22:50

Jeg fatter blot ikke konceptet i at have sådanne tilbud begrænset til butikken, der har jo været hhv. 50 og 200 stk af nogle af de TV - de kunne jo lige så vel sælge på nettet. Alt andet lige forventer jeg at det er begrænset hvor meget mersalg der er ved at få kunder til et +15k tv i butikken 

Fordi netsalg genererer ikke impulskøb. Når du er tvunget til at købe i butikken, så ser du også alle de andre varer, som ikke er på slagtilbud og fristes måske til at købe disse varer også.
For du skal ikke tro, at Power tjener penge på de voldsomme tilbud. De sælges med et kalkuleret underskud.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 06:35

Stadig god pris - men enig i, at det er lidt skod fra os fra Jylland. Var også interesseret i et Samsung 65JU7005 til 15k. De vil naturligvis ikke sælge via nettet, så ret træls - bor 300m fra deres hovedkontor.

En brobillet og en tank brændstof. Og TV er stadig til super pris.

Afsted med dig
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 10:23
Hvad kan jeg sige til alle vest for Storebælt?
Sådan har jeg det også stort set hver gang, der køres DTC:
2x over broen plus benzin til Jylland t/r løber snildt op i 800 kr.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 13:16

Det handler ikke om mersalg men om markedsføring. 

Tusinder i kø, nogle i flere dage, ekstra kø i morgentrafikken, ekstra politi til at omdirigere trafikken osv. giver massiv medieomtale, der ikke kan opnås i en netbiks eller i en stor traditionel reklamekampagne. 

Det hele er et mediestunt, hvor det handler om at skabe opmærksomhed -  pengene bliver ikke tjent nu, men på sigt, fordi "alle" nu kender Power. 

Der var stadig kø i Glostrup onsdag morgen, og det gav også medieomtale. Power har angiveligt sat et tocifret millionbeløb til på åbningstilbudene (iflg. div. medier), men omtalen har været det hele værd. Et tilsvarende salg over nettet ville derimod have været ren tilsætning, fordi det ikke ville tiltrække nogen opmærkomhed af betydning.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu