recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED laptop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED laptop

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED laptop
    Sendt: 17-December-2022 kl. 10:13
Hej,

ville bare høre om der er nogen erfaringer med OLED skærme på laptop/tablet?

Bruger min laptop rigtig meget og er lidt bekymret for burn in, men efter at have fået OLED TV kan jeg knapt få mig selv til at købe en med LCD.


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2022 kl. 11:03
Hvis man udelukkende bruger sin laptop/ bærbare som alm PC med statiske billeder, så er Oled da nogo! 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2022 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvis man udelukkende bruger sin laptop/ bærbare som alm PC med statiske billeder, så er Oled da nogo! 


Startmenuen på min Windows pc er rimelig statisk ville jeg sige
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2022 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvis man udelukkende bruger sin laptop/ bærbare som alm PC med statiske billeder, så er Oled da nogo! 


Startmenuen på min Windows pc er rimelig statisk ville jeg sige

Er den? Den forsvinder da ligeså snart, du har klikket på noget!!LOL Pjat kan være anvendt!
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2022 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvis man udelukkende bruger sin laptop/ bærbare som alm PC med statiske billeder, så er Oled da nogo! 


Startmenuen på min Windows pc er rimelig statisk ville jeg sige


Er den? Den forsvinder da ligeså snart, du har klikket på noget!!LOL Pjat kan være anvendt!

Min er ikke sat til at forsvinde.
Og ikonerne på skrivebordet er også rimelige statiske
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Bikeman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-December-2022
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bikeman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2022 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Hej,

ville bare høre om der er nogen erfaringer med OLED skærme på laptop/tablet?

Bruger min laptop rigtig meget og er lidt bekymret for burn in, men efter at have fået OLED TV kan jeg knapt få mig selv til at købe en med LCD.

Har selv en ASUS laptop med OLED skærm. Det er en 4k skærm og den er knivskarp. Det er en 13,6" men da den står så skarpt føles skærmen større og jeg bliver aldrig træt at at se på den. Mht. til risiko for at skærmen brænder fast. Så er der et ASUS setup program der tager højde for det. Jeg har ikke konstateret problemer indtil nu.
Er begyndt at se efter en OLED monitor til afløser for min EIZO monitor.
Bikeman
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2022 kl. 18:08
Fedt.

Tror også bare jeg tager chancen. OLED er nok ikke helt oplagt til mit brug, meen det ser jo fedt ud og man kan gøre meget med dark themes mv. Venter lige til vi kommer over på den anden side af jul. Der skal nok dukket et godt tilbud op :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu