recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED LG C8 65" 7.000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED LG C8 65" 7.000 kr.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED LG C8 65" 7.000 kr.
    Sendt: 13-December-2019 kl. 13:54
For den hurtige ser det ud til at være et tv, der ikke har været pakket op.

Det er i et eksemplar og at forefinde i Bilka Holstebro, hvis det da ikke allerede er solgt, siden jeg forlod området for få minutter siden. Tongue

Mvh. Jon
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 14:05
Det er godt nok crazy billigt. Kan man have to stk LG OLEDs hængende? Clap
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 14:25
Ja, billigt er det. 👍😊

Hvis du spiller lidt, kan du vel nok forsvare to styk OLED. Måske der er en indstilling, så du kan se bagud. 😉

I mellemtiden har jeg spist i Bilka café, og tvet er der stadig, ser jeg. 

God fornøjelse til den heldige køber. Det vil nok ikke være normalprisen lige med det samme. 

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu