recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED tv

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 23:48
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

det er jo LG der har sat deres vejl. pris ned med 20.000 så det burde det også koste i expert

Hvorfor det? En sælger har vel lov til, at sælge til pris som kunden vil betale.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

det er stadig bare et led tv med alt hvad det indebære

NEJ!
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 00:02
kampus jeg taler om Panasonics 4k som der blev spurgt til
Til top
fredtoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2008
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 11:53
Nu fremgik det ikke af spørgsmålet hvilket 4K Panasonic der var tale om.

Panasonic har både et WT600 LED 4K TV og har tidligere fremvist 4K OLED prototyper på CES, så der kunne være tale om både OLED og LED.
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 13:11
der bliver spurgt til om nogen har set det og om det er noget der dur, så gik jeg udfra personen ikke mente en prototype fra ces men deres aktuelle 4K tv
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 13:30
Og jeg gik ud fra tråden omhandler OLED TV. Rimeligt generende at blande en anden teknologi ind..
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:


Men hvad sker der lige med anmeldelserne, hvornår offentliggøre Recordere.dk deres - de påstod så flot "Vi har LG", men ingen anmeldelse.
Og Flatpanels skrev "Vi har fået LG til test", men det indlæg er også væk nu.
Ingen ved hvad der sker, før det er sket!

Vores annoncering er da ikke væk. Den står stadig øverst i vores anmeldelse-sektion. Den ryger blot ud af forsiden når der kommer nyheder til...
http://flatpanels.dk/tests.php

Redigeret af Torben Rasmussen - 30-December-2013 kl. 14:57
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 16:33
Sorry, my mistake!
Det var bare fordi den ikke længere var i listen (forsiden) og anmeldelsen ikke var kommet på. Men jeg kan se at den stadig er der og jeg glæder mig til anmeldelsen.
mvh Infinity
Til top
LKB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2013
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LKB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 17:00
Dejligt med jeres svar. Kunne være dejligt at vente et halvt år for et rimeligt OLED, men 1-1½ år hmmm
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 17:09
Et er jo , hvornår OLED kommer ned i pris så det er til at betale , men der er vel en del "børnesygdomme" som så lige skal overstås...Hvad med fex "burn-in" og levetiden på den blå farve?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 20:47
Jeg har set LG´s OLED hos Hi-Fi Klubben på Åboulevard i Kbh. og det var sgu ikke imponerende! :-( Men jeg køber mig en ny plasma nu og så må vi se igen om 4-5 år... når priserne er nede og børnesygdomme forhåbentlig væk.. :-)
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 11:08
Ligesom alle andre skærme, Plasma, LED eller OLED, så kan man ikke rigtig få et reelt indtryk af billedkvaliteten i en butik. LG's OLED har netop fået Reference-Award på Flatpanels.dk, og slår alle nuværende Plasma og LED-skærme på billedkvaliteten, og så er det kun første-generation. Personligt ville jeg dog selvfølgelig også vente et par år med at købe OLED (Og så må man være ærlig. Prisen er for høj for almindelige mennesker)

Om OLED i sin nuværende form har børnesygdomme såsom burn-in, retention eller at den blå farves intensitet mistes, er jo egentlig uvist på nuværende tidspunkt, og kræver erfaring fra nuværende ejere over en længere periode.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu