|
OLED tv |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor det? En sælger har vel lov til, at sælge til pris som kunden vil betale. ![]() |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
NEJ! |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
kampus jeg taler om Panasonics 4k som der blev spurgt til
|
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
Nu fremgik det ikke af spørgsmålet hvilket 4K Panasonic der var tale om.
Panasonic har både et WT600 LED 4K TV og har tidligere fremvist 4K OLED prototyper på CES, så der kunne være tale om både OLED og LED. |
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
der bliver spurgt til om nogen har set det og om det er noget der dur, så gik jeg udfra personen ikke mente en prototype fra ces men deres aktuelle 4K tv
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og jeg gik ud fra tråden omhandler OLED TV. Rimeligt generende at blande en anden teknologi ind..
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Vores annoncering er da ikke væk. Den står stadig øverst i vores anmeldelse-sektion. Den ryger blot ud af forsiden når der kommer nyheder til... http://flatpanels.dk/tests.php Redigeret af Torben Rasmussen - 30-December-2013 kl. 14:57 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Sorry, my mistake!
Det var bare fordi den ikke længere var i listen (forsiden) og anmeldelsen ikke var kommet på. Men jeg kan se at den stadig er der og jeg glæder mig til anmeldelsen. |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
LKB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2013 Status: Offline Point: 13 |
Dejligt med jeres svar. Kunne være dejligt at vente et halvt år for et rimeligt OLED, men 1-1½ år hmmm
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Et er jo , hvornår OLED kommer ned i pris så det er til at betale , men der er vel en del "børnesygdomme" som så lige skal overstås...Hvad med fex "burn-in" og levetiden på den blå farve?
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Jeg har set LG´s OLED hos Hi-Fi Klubben på Åboulevard i Kbh. og det var sgu ikke imponerende! :-( Men jeg køber mig en ny plasma nu og så må vi se igen om 4-5 år... når priserne er nede og børnesygdomme forhåbentlig væk.. :-)
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Ligesom alle andre skærme, Plasma, LED eller OLED, så kan man ikke rigtig få et reelt indtryk af billedkvaliteten i en butik. LG's OLED har netop fået Reference-Award på Flatpanels.dk, og slår alle nuværende Plasma og LED-skærme på billedkvaliteten, og så er det kun første-generation. Personligt ville jeg dog selvfølgelig også vente et par år med at købe OLED (Og så må man være ærlig. Prisen er for høj for almindelige mennesker)
Om OLED i sin nuværende form har børnesygdomme såsom burn-in, retention eller at den blå farves intensitet mistes, er jo egentlig uvist på nuværende tidspunkt, og kræver erfaring fra nuværende ejere over en længere periode.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |