|
OLED65B6 til 18.888 i Elgiganten |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg er imponeret af billedet er det netop fordi det virker meget naturligt når man lige får skuet lidt ned for farver/lys mm. ![]() |
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
være tilfreds med et buet tv er c6 et bedre valg bedre processor og 3D. jeg ved så ikke hvor meget bedre processoren er. Redigeret af keldp - 16-April-2017 kl. 04:33 |
||
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
|
Mht. Indstillinger kører jeg med standard isf indstillinger Lys/mørk som i forvejen giver rigtigt fint billede. Men jeg kunne måske godt tænke mig at eksperimentere med mørk isf indstillingen. Skal der en professionel individuel indstilling til eller kan man genbruge andres?
|
||
![]() |
||
|
jeg har brugt you tube klippet fra http://www.avsforum.com/forum/40-oled-technology-flat-panels-general/2735865-settings-options-2016-lg-oled-b6.html med nogle små ændringer.
|
||
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Jeg er ikke så stor fan af buet tv og ved heller ikke hvordan det ser ud vægmonteret men bedre processor lød bare godt. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg tror det var Rasmus, fra flatpanels, som skrev at LG OLED var mere følsomme m.h.t. indstillinger, forstået på den måde at billedet kan blive mere "skævt", ved at bruge indstillingerne fra et andet TV/panel... M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |