|
Olsen-Banden Blu-ray boks i butikkerne igen! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2017 kl. 09:30 |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Boksen kom først senere. Jeg købte den i Fona på strøget d.16/1 2014 til 349,95. Det var nok enkelt udgivelserne på bluray der udkom i 2012.
|
||
![]() |
||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
|
Nu var jeg lige inde og tjekke, og ifølge My Movies (Filmdatabase) udkom alle enkelt udgivelserne d. 12 oktober 2010 og boksen udkom 6 november 2012 Uhhh Fona 2000... den butik savner jeg godt nok.. det var tider ![]() |
||
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Jeg har lige købt den fra Nordiskfilm via Facebook.
De har fået lavet en ny sending. |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|
Det var da en glædelig nyhed, godt nok har jeg alle individuelle blu-ray i forvejen. Men nu er der da et realistisk håb om Matador på blu-ray også
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hold kæft hvor tiden løber ![]() |
||
![]() |
||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
|
Er der nogle der ved om der er engelske undertekster på Bluray versionen?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
På de gamle enkelt udgivelser, var der kun DK tekst på.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Hvis boksen er genoptryk af boksen fra 2012, er der kun danske tekster på. |
||
![]() |
||
|
Olsen Banden fra amazon.co.uk kan have engelske tekster. Men de er unavailable right now.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Kan de film virkelig have interesse uden for Norden og det forgangene DDR. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() ![]() Der findes andre tyske blu ray bokse af serien, men om de er med engelske undertekster ved jeg ikke. Det er værd at bemærke at Nr. 14 - Olsen Bandens sidste stik fra '98 ikke er inkluderet på disse
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |