Anima skrev:
Var det ikke sådan at du havde et ret tykt kabel til din sub? |
jo, jeg bruger et 20 kvadrat, overkill, men det var billigere end et alm hifi netkabel.
submaniac skrev:
Brutal sub, I like it!:) Kan de JBLer spille musik? har læst en masse godt om dem.
|
Hvad er spille musik?
Du må ikke misforstå mig, men det eneste jeg forstår ved det udtryk er at det er noget værre vrævl som især engelske producenter benytter for at kompensere for at deres produkter intet kan teknisk, og ikke lyder særligt godt, og så irriterer det mig idet at udtrykket er meningsløst da det kun er mennesker der kan spille, og ikke producerede ting.
De spiller dynamisk, velopløst og ekstremt liniært. Jeg har aldrig hørt en anden højttaler der var så korrekt, omend jeg har hørt enkelte systemer der matcher i opløselighed og dynamik, men liniariteten har jeg desværre ikke hørt i andre systemer, omend mogle enkelte højttalere, primært horn baserede, er lige så neutrale i diskant og mellemtone. Men det er også anderledes, LSR serien er ikke lavet til at være hjemmehøjttalere, men som et arbejdsredskab, og det vil man enten elske eller hade.