|
? om at aktiver en viasat plus hd box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim erik jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2013 kl. 02:59 |
hej alle her inde jeg har et ? til jer, jeg har haft en viasat plus hd box i i ca 3 år men for en uge siden stod hdd af i den så den ikke kan optage mere, og så har jeg købt en brugt magen til der næsten ikke er brugt så her i dag har jeg sat den nye box til og skulle til at aktivere min nye-box med mit gamle viasat kort over tlf som jeg har prøvet mange gange før men den her gang kommer de og siger i tlf at der er allerede et kort tilsluttet til den modtager med det box nr og så vil den jo ikke åben for signal på mit kort
![]() ![]() |
|
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøver igen. Den skal jo "laves om" til dit kort.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har du stadig boksen med den defekte harddisk? I så fald, kunne du vel bare hive harddisken ud af den brugte boks, du har købt og smide den i din gamle boks? Hvis kort og boks da ikke kan "parres", som det vist nok hedder.
|
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Selvfølgelig kan de parres.
Den person du har købt boksen i har bare stadig et kort parret med den, og der kan ikke være 2 kort parret til samme box. Ring til Viasat 70134050, så kan de klare det på et øjeblik.
|
|
![]() |
|
kim erik jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
ok mange tak for de svar først prøver jeg at ringe til viasat i morgen for de har lukket i dag står der og håber de kan hjælpe elles prøver jeg bare at skifte hdd over i den gamle box
![]() |
|
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Teknisk support har åbent fra 10-16 lørdag og søndag.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |