|
Om Engelske BT Sport. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2016 kl. 18:13 |
Hej.
Jeg har de sidste par dage linket til Europæisk Fodbold på BT Sports hjemmeside. Både FC Midtjylland og Champions League, som tidligere blev vist i England hos ITV. Men BT der er en Engelsk Bredbånds udbyder med kabel TV byd højst. Jeg betragter ikke BT Sport som betalings TV da Man kan få TV Sport gratis sammen med en almindelig BT TV pakke. TV pakker starter fra £0/mth. Jeg har tidligere skrevet at man kan se BT Sport på mobile Android Enheder. Enten ved at downloade og installere en apk eller ved at hente en Kodi Addon. Begge giver muligheder for at se en række internationale TV kanaler, Både betaling og ikke betalings kanaler. Og jeg er ret sikker på at ingen af dem ingen rettigheder til at vise indhold i Danmark. Håber at dette besvarer nogle af jeres spørssmål om mine BT Sport link. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 24-Februar-2016 kl. 18:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |