recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - omformer til super nintendo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

omformer til super nintendo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: omformer til super nintendo
    Sendt: 15-Februar-2016 kl. 16:33
Dagens dumme! Så er i advaret

Har fået fingre i en Super Nintendo uden strøm.

Jeg har så et par omformere liggende, en på max out 1000 mA og en på max out 5200 mA

den originale kører 1300 mA.

Kan jeg bruge nogle af dem jeg  har. Begge kan indstilles til 9 v, som nintendoen bruger, eller skal jeg ud i byen og finde en på 1300?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Jeg har så et par omformere liggende, en på max out 1000 mA og en på max out 5200 mA

den originale kører 1300 mA.

Kan jeg bruge nogle af dem jeg  har. Begge kan indstilles til 9 v, som nintendoen bruger, eller skal jeg ud i byen og finde en på 1300?
Som udgangspunkt skal den kunne klare samme eller højere antal milliampere, så det må blive den på 5200mA.
Det vigtige er den rigtige spænding og polaritet, er polariteten også OK?

Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 17:02

Precis ja, den må ikke være mindre end enhedens max forbrug, at der er et overskud betyder ikke noget, men som også skrevet Volt og selvfølgelig polaritet skal være det samme.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 18:12
så var det, som jeg troede. Jeg kan dog ikke undvære den i praksis, så må ud at finde en der virker fornuftigt og har minimum 1300
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:48
Start med at prøve med "den lille", der er ikke noget der går i stykker.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 20:05
Så det værste der sker, er at den ikke tænder?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Så det værste der sker, er at den ikke tænder?
Nok snarere at spil crasher hvis belastning bliver for høj, så spænding falder for meget til at konsol kan køre stabilt.

Vedvarende for høj belastning = omformer bliver varm, og kan i værste fald brænde af.

Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu