|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Exta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
|
Tror at KEF'erne får maling. Men den grimme paradigm
plastik center kunne godt få lidt folie. Hvor har du set det til 39kr Anima? |
||
Pioneer Krp-600A.
Pioneer vsx-lx51 eAR 202 REF ps3 Slim 120gb Samsung hd boks Vienna Acoustics Haydn Grand Paradigm KEF |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
ikke hvis man vælger den rigtige, sådan folie som denne PDFer jo i princippet mere robust end maling og lak, og det er faktisk en version som er designet til svære kurver.
Redigeret af rhsin - 11-Oktober-2009 kl. 19:56 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Dit link fungere desværre ikke
|
||
Pioneer Krp-600A.
Pioneer vsx-lx51 eAR 202 REF ps3 Slim 120gb Samsung hd boks Vienna Acoustics Haydn Grand Paradigm KEF |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
har rettet det |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tror godt at KEF'erne kan gå under svære kurver
![]() tror stadig at de bliver malet, da de har en masse små hjørner og sådan. F.eks bassporten som er fremadrettet og gerne skulle være perfekt. |
||
Pioneer Krp-600A.
||
![]() |
||
![]() |
|
Har i nogen ide' om hvor man kan skaffe sådan noget folie?
|
||
Pioneer Krp-600A.
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Silvan = 39 kroner
|
||
![]() |
||
![]() |
|
den folie jeg linker til, der skal i have fat i et autoriseret 3m forhandler, ring evt til dem og få oplyst nærmeste forhandler, alternativt forhøv den lokale skiltemand han har måske lidt stykker liggende som kan købes billigere...
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9448 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Mest fordi jeg er en klovn til at arbejde med folie, og jeg tror det er svært at få nogle pæne kanter.
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Ja du må da meget gerne poste nogle billeder, jeg går nemlig også og overvejer at male mine M&K højtaler fra fælleskøbet. ![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |