recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onboard gfx til at game?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnboard gfx til at game?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niki W Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Onboard gfx til at game?
    Sendt: 08-Maj-2009 kl. 18:20

Hvilket onboard gfx er det bedste til 3d spil nu om dage?

Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 01:44
Snakker vi bærbare eller stationære?
Og hvorfor skal det være onboard?
Til top
Niki W Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 02:45

det som såen li meget, bar det er småt;) Er fordi jeg vil bygge en stationær, der kan være bag min skærm, lidt ala imac, bar med bedre gfx, det må gerne være noget med sli fx. og meget gerne et navn på et bundkort man kan købe hvis du kender noget:)

Til top
Niki W Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 02:53
Og må desuden oz godt være strømbesparende, ved godt de 2 ting ikk hænger sammen, men du forstår min nok;) Og behøves ikk lige være det allerbedste på markedet, men et krav er at det kan kører gta4 og andre nye spil flyende, oz gerne i high:)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 13:33
Hej Niki

Dette kan ikke lade sig gøre! på stationær-fronten er der gma4500, radeon 3300 (er de vist kommet til) og geforce 9400 som de højst ydende onboard grafik chips. af dem er geforce vist det bedste til 3D. Hvis du skal have noget nyt spil til at køre i high, så er det altså nødvendigt med et dedikeret grafikkort. Her skulle gts250 og radeon 4850 vist være ganske gode hvis man ser på den strømbesparende del. (hvis man da kan tale om det når man sammenligner med onboard!) tager man ydermere pladsen i betragtning er det i virkeligheden et no-go! Så du må gøre op med dig selv. Vil du spille 3D spil så kræver det noget ordentlig jern, eller hvis det bare er strøm og video du vil have, så kan det lade sig gøre med blandt andet et 9400-bundkort fra eksempelvis gigabyte.
Til top
Niki W Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 14:55
Efter lidt kreative tanker har jeg fundet på en ny løsning, hvor der blir plads til et rigtigt grafik kort, nu skal jeg bar have fundet ud af hvilken retning jeg skal gå i mobo/cpu, har du nogen forslag der? har kigger lidt på en E8400 og så et p45 mobo, alternativt så der 4850, men hvilket mobo skalder bruges der? Gerne med strømforbrug i betragtning;)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu