recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - One plus Two invites !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

One plus Two invites !

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: One plus Two invites !
    Sendt: 28-Juli-2015 kl. 05:38
Her kan man skrive sig op på en venteliste og få en invite til den helt nye one plus two mobil der lige er præsenteret idag kl 0400 dansk tid. God fornøjelse. 

https://oneplus.net/invites?kolid=12ZJG1

Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 05:39
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 08:49
Hvis nogen får en til overs, vil jeg gerne stille mig i køen til den :)
Til top
hsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 09:41
Jeg vil også gerne have en invite.
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 15:28
Juhuuu jeg står nu som nr 474.551 på ventelisten så der går nok noget tid inden OPO'en bliver udskiftet
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 17:46
Ja vi må vente, vente, vente, satser også på at min opo skal udskiftes
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 22:50
qpad: Det ville være god skik at gøre folk opmærksom på at det er reklame for din egen plads i køen til en invite, så de er klar over at de skubber dig fremad i køen når de bruger dit link. Man kan også blot bruge
https://oneplus.net/invites
- som er et neutralt link til invitationslisten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu