recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onedrive - umlimited - nu limited
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onedrive - umlimited - nu limited

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2017 kl. 16:00
Generelt nej, men nærlæser man betingelserne skal der nok stå noget om kriminelt indhold o.s.v.

M.v.h.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2017 kl. 13:29
Jeg tjekkede lige min emailkonto og d. 22.april 2016 fik jeg besked fra Microsoft om ændringen til 5GB.
De undskyldte meget ulemperne det ville medføre for nogle af deres brugere.
Her et copy-paste af mailen:
Changes to OneDrive
We want to let you know about some upcoming changes to OneDrive. On July 27, 2016, the amount of storage that comes with OneDrive will change from 15 GB to 5 GB. We are also discontinuing the 15 GB camera roll bonus.
You can learn more at our-> FAQ (som er på dansk)
There is no action you need to take, because your OneDrive account is currently below the new storage limits. Even though you aren't currently affected, we want to keep you updated on all important changes to OneDrive. If you'd like to check your account, you can visit the Storage page.
We realize these are big changes to a service you rely on. We want to apologize for any inconvenience they may cause you. We made a difficult decision, but it's one that will let us sustainably operate OneDrive into the future.
Thank you for using OneDrive.
– The OneDrive Team


Redigeret af Roland - 09-Marts-2017 kl. 13:49
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu