|
|
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | ||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Jeg har fået et nummer og tjekket på den tyske DPD side, og der er den stadigvæk i tyskland
![]() |
||
![]() |
||
skirk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Ja de virker til og være meget langsomme :( jeg tror det er DPD. Endnu gang bekræftes vi i at man nok skal bede om UPS eller DHL. Kynde ved du om du fik en Onkyo 606 med ny firmware eller?
Skirk |
||
![]() |
||
Kynde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Hej Skirk,
Jeg aner ikke om det er med ny firmware eller ej ![]() Det virker, så alt i orden med mig ![]() Kynde |
||
Philips 47PFL9732
Onkyo TX-SR606 Klipsch Synergy F-2 Samsung SMT-H3126 PVR 160GB WII PS3 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Uha... DPD... de kan i hvert fald ikke anbefales. Jeg købte engang et HTPC kabinet i England og det var dem der skulle levere det... Det endte med at jeg selv kørte ind på deres central og hentede den... de kunne simpelthen ikke finde ud af det. De er nogle fjolser, rent ud sagt |
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Så modtog jeg min igår Nu glæder jeg mig bare til den bliver tilsluttet |
||
![]() |
||
codan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
|
Er der nogle der kan anbefalde audiosound.dk de har den til 3895 |
||
![]() |
||
krumborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Jeg lagde en bestilling ind i sidste uge og de forventer at levere i løbet af uge 39, så du har god tid til at finde alternativ leverandør / afvente prisfald. De svarer ret hurtigt på alle de henvendelser jeg er kommet med, 3 so far. |
||
![]() |
||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
|
Til orientering, så har jeg idag bestilt den hos Amazon.de. Der gik et par timer, så fik jeg besked om at den er afsendt med DHL. Prisen er det bedste: 413,60 Euro, hvilket svarer til 3084 kr - incl. forsendelse! Jørn |
||
![]() |
||
krumborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Det lyder sgu' lækkert! Jeg har kun kunne finde den til ca. 3500 DKK inkl. forsendelse. På amazon får jeg kun dette til 436 EUR. Har du et direkte link? Kan ikke udelukke af mit fravær at tyskkundskaber har spillet ind i de manglende resultater ![]() |
||
![]() |
||
skirk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Jeg tror han har bestilt her: http://www.amazon.de/Onkyo-606-7-1-AV-Receiver-schwarz/dp/B0 017KLEJ8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&m=A32200K20QA0AM&s=gener ic&qid=1221576503&sr=1-1 De sender internationalt :) Men æv de var der ikke da jeg bestilte min :\ Men ellers er Amazon et godt sted :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Her koster de 445 EUR excl. evt. forsendelse, hvilket ikke helt er 413 EUR inkl forsendelse, så det var ikke helt spot on desværre ![]() |
||
![]() |
||
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
|
Jeg har d.d lagt en ordre hos dem, på denne dejlige Onkyo. Er der nogen som har handlet der før som vil bidrage med hvordan det gik? Mht om det er den nye software, ved du om det er med den? hvis ikke hvor kan man evt for gjort dette, eller kan man selv? På forhånd Tak |
||
Mvh
Think-T-wice |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |