recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 607 og mere end 1 dvd/bd-afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 607 og mere end 1 dvd/bd-afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 607 og mere end 1 dvd/bd-afspiller
    Sendt: 26-August-2009 kl. 17:42
Jeg har lige fået denne receiver og det eneste lille problem jeg har er at jeg gerne vil sætte både min bd og hd-dvd afspiller til. Men uanset hvilken hdmi-indgang jeg bruger "fanger" den ikke hd-dvd'en. Ikke med mindre jeg i menuen assigner dvd/bd inputtet til den hdmi-indganghd-dvd'en sidder i. Men så mister jeg bd-afspilleren.

Tilsyneladende er det kun muligt at assigne en hdmi-indgang til en dvd/bd/hd-dvd-afspiller. Tilsyneladende - for det er sikkert mig, der har overset noget. Jeg har studeret manualen men hvad har jeg overset?
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 18:15
du må da kunne vælge hdmi1, hdmi2 osv. i input signal assignment som på andre receivere ellers lidt en bommert med flere indgange hehe
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 22:30
Det er ikke sådan, at du forsøger at assigne 2 HDMI porte til f.esk. dvd knappen?
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 22:44
Nej. Jeg har min bd i hdmi 1 og min hd-dvd i hdmi 5. Når jeg i input assign menuen vælger dvd/bd til hdmi 1 får jeg billede fra bd'en. Når jeg så vælger at assigne dvd/bd til hdmi 5 får jeg billede fra hd-dvd'en.

Men hvis  jeg vælger noget andet end dvd/bd til hd-dvd'en (VCR/DVR, AUX, TV/TAPE, CD, PORT, FRONT) får jeg først en blå skærm frem og så - når hd-dvd'en tænder skifter skærmen til sort.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu