|
Onkyo 608 til Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2013 kl. 10:06 |
Jeg har en Onkyo 608 receiver hvor jeg har forbundet hdmi kabel til og dermed kører netflix igennem.
Når man vælger BD/dvd hdmi-indgangen og ser Blu ray kører bussen jo automatisk til det rigtige og der har jeg aldrig trykket på noget. Mit spørgsmål er hvilken indstillling jeg skal vælge når jeg ser netflix. Jeg bruger hdmi indgangen der hedder pc og på fjernbetjeningen er der en knap der hedder movie (som kan benyttes når man bruger pc hdmi indgangen men ikke bd/dvd hdmi indgangen. Når jeg trykker på den står der all channel et eller andet. Så kommer den samme lyd ud af alle højttalere... Trykker jeg flere gange kommer der også andet... Blandt andet mono (hvilket det jo ikke skal være) og noget der hedder Neo Cinema og noget der hedder THX... Jeg mener der er 6 forskellige. Jeg kan godt høre at der på et par af dem er surround, men hvilken er den korrekte at bruge?
Redigeret af Strange - 10-April-2013 kl. 10:09 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm. Hvorfra kommer Netflix og til hvilket TV.
MHT. lydformat, står min altid på Direct, for så er det stereo ved musik og DolbyDigital 5.1 ved iTunesfilm/Netflix(hvis det er understøttet). |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Det kommer lige nu fra en bærbar til Onkyo 608 via et hdmi
kabel og fra Onkyo overføres billede og lyd Panasonic G20. Jeg har også lige købt et Apple TV 3, men det er endnu ikke
blevet tilsluttet, men når det gør vil det erstatte den bærbare. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
Drop den bærebar og sæt dit apple tv til.
Du får først dolby digital lyd med atv |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Øh nej, win 8 app giver både dolby digital+ og surround. Hvis han ikke har win 8, så har du ret.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
Ja. Jeg glemte lige windows 8.
Men vil stadig mene at det er noget nemmere med atv, Og den kører få minutter efter den er pakket ud af kassen. |
|
![]() |
|
Det er jo også det jeg vil men ville bare høre hvilken indstlling jeg skulle bruge?
|
|
![]() |
|
... Hvad er dolby digital + egentlig?
|
|
![]() |
|
Og hvad er forskellen på surround og +?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så vidt jeg husker, "Standard". Så finder recieveren selv ud af lydformatet der sendes i
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19854 |
"Auto" hvis receiveren har en sådan. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |