|
Onkyo 616 erfaringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Movergaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2013 Sted: Århus Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:58 |
Hej hej
Jeg er påvej til at købe følgende forstærker Onkyo 616 http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=772429&cks=ASS&assoc=84 476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6 Den skal stå i væghængt møbel som måler 80 cm bred - 42 cm dyb - 40 cm høj. Der bliver 1 rundt hul toppen med en diameter på ca 6 cm og 2 runde huller i bunden i samme størrelse. Derudover kommer der til at være en hylde i reolen. Lågen bliver en almindelig låge, ikke en stof låge Tror i at der vil blive genereret så meget varme at forstærkeren slår fra inde i reolen? |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror desværre at det bliver for varmt. Sourround receivere bliver temmelig varme når de bruges, og i et næsten lukket rum vil varmen akkumuleres.
|
|
![]() |
|
Movergaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2013 Sted: Århus Status: Offline Point: 6 |
hvad er alternativet så?
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Du kan jo prøve o g så overvåge temperaturen. Bliver den for høj må der flere, større huller til evt med aktiv blæser. Der er ikke luft ved bagkanten? Der skal jo også en hulens masse kabler ind og ud!
|
|
![]() |
|
nej der er ikke luft ved bagkanten. Hullet i toppen af reolen er til kablerne. Tror sku desværre jeg er nød til at lave en løsning, hvor jeg bygger det op på hylder i stedet for
|
|
![]() |
|
Jeg tror også det bliver lidt klemt med plads til 5 højttalkabel + kabel til sw, plus strømkabler, plus antenne, plus hvad du ellers har, med de tre små huller. Jeg havde på et tidspunkt et møbel, hvor jeg simpelthen måtte have bagkædningen af for at få plads, men det stod på gulvet så det var mindre kritisk.
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Nu ved jeg godt at emnet går på varme ...
Jeg har netop købt den forstærker du omtaler (for 5-6 måneder siden). Jeg har kæmpet rigtig meget med at få den til at software opdatere, håber ikke du får samme problemer. Onkyo er et af de mærker som faktisk bliver varmest, der findes en tilsvarende model hos Yamaha med ca. samme feature niveau.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Dette er en super forstærker har selv købe den hos komplett , og hvad angår software ingen problemer overhovede , bare føl deres vedledning ....
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |