recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 616
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo 616

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 616
    Sendt: 07-Januar-2016 kl. 17:10


M.v.h.
Til top
Rosenkvist Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2011
Sted: Århus Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rosenkvist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 16:00
Så kom en ny lavet receiver med pakke posten igår. Den er nu sat op og testet og endelig virker den som den skal en hård omgang sådan 3 uger uden receiver 😃
Hilsen Thomas

(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio   )
Til top
Rosenkvist Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2011
Sted: Århus Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rosenkvist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 19:24
Lyder rimeligt
Hilsen Thomas

(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio   )
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 16:59
.

Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:19
Til top
Rosenkvist Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2011
Sted: Århus Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rosenkvist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2015 kl. 15:59
Så kom der endelig en kasse tilsendt men denne sendt fra pioneer kender i til om onkyo og pioneer har samarbejdet på vedligeholdelsén
Hilsen Thomas

(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio   )
Til top
Rosenkvist Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2011
Sted: Århus Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rosenkvist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:02
Citat: Rosenkvist

Tak for hjælpen alle jeg skrev til onkyo kundeservice igår og venter på svar på om jeg er dækket på udvidet garanti. ... det håber jeg skisme

Citat PerW
Du kan jo bare gå ind på det link jeg har givet tidl. og indtaste serienr på din receiver og så kan du oprette en sag med det samme.


Jamen du har så endeligt ret men den site fungerer ikke Igår. når man bestilt rep.
Det gjorde den så endelig her til aften og jeg er nu godkendt til udvidet rep det er jeg bare så glad for. Grunden til at ville have onkyo var at jeg havde en onkyo 308 5.1 receiver i forvejen og den har aldrig fejl noget i de 5 år jeg har haft den den har altid været pålidelig og lavet god lyd så tænkte at det ikke kunne slå fejl med en ny onkyo
Hilsen Thomas

(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio   )
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af Rosenkvist Rosenkvist skrev:

Tak for hjælpen alle jeg skrev til onkyo kundeservice igår og venter på svar på om jeg er dækket på udvidet garanti. ... det håber jeg skisme

Du kan jo bare gå ind på det link jeg har givet tidl. og indtaste serienr på din receiver og så kan du oprette en sag med det samme.
Til top
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 15:26
Jeg har haft min igennem den udvidede garanti...

Jeg fik dem til at sende en kasse, jeg kunne sende receiveren retur i. (gratis)

Alt gik glat igennem og den var hurtigt tilbage efter en tur til Tyskland. Jeg havde ikke store problemer, men nogle klik fra HDMI switchingen.... og lidt bøvl med netkortet i den også. Efterfølgende virker det dog fint igen.
 
Jeg har også fulgt med i problematikken omkring det, at mange er ramt af fejl på div. Onkyo'er... Man skal dog også huske på 'value for money' problematikken. Jeg skulle bruge en med 2 hdmi-out og mener jeg fik den fra ny til omkring 3500,- En skarp pris for mange features synes jeg. Dog tænker jeg selv at prøve noget lidt dyrere og et niveau op næste gang. Måske noget Pioneer eller andet... dog ikke lige pt.

Good luck. ;O)

Til top
Rosenkvist Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2011
Sted: Århus Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rosenkvist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 15:06
Tak for hjælpen alle jeg skrev til onkyo kundeservice igår og venter på svar på om jeg er dækket på udvidet garanti. ... det håber jeg skisme
Hilsen Thomas

(Kig evt. min bio på: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102611&title=rosenkvists-benqdalibio   )
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

En rep. koster typisk 15-1600,-
Så hvis ikke den er omfattet af den udvidede garanti, så er det vist bare at sige farvel til de 1.000,- og så komme videre.
M.v.h.
Der er så vidt jeg husker er der 3 forskellige problemer med Onkyo HDMI boards. 
Det ene er dårlige elektrolytter.
Elektrolytter kan skiftes for ganske få Kr. som gør-det-selv, hvis man kan bruge en loddekolbe.
Der er diverse instrukser at finde på nettet.

Mvh. JørgenT



nemt hvis du kan lodde lidt - ellers spørg herinde meget kan løses for en god fl. rødvin Smile


Redigeret af Just Curious - 12-December-2015 kl. 13:07
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smuld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 11:01
Jeg havde samme fejl på min, og den blev lavet gratis. Bare håb på at dit serie nr passer på deres side over fejl de kender. Hvis den Gør, så skal du overhoved ikke betale for noget som helst
Qnap-659
tvix6600
Samsung ps51d8005
Onkyo 616
Kef 3005se
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 09:56
Jeg ville da starte med at checke om du har udvidet garenti på din receiver:

Edit indsat link:
Onkyo Udvidet garenti

Redigeret af PerW - 12-December-2015 kl. 10:53
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu