|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg kører med passthrough med blu-ray og der er heller ingen problemer.
|
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
DEt er vist især når man køre sine konsoller igennem reciveren at de blå prikker opstår, men er der ikke nogen her inde der har en ps3 og den reciver? |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Nu er det ikke for at hijacke tråden, men hvordan er Sony STR DA2400ES i sammenligning med onkyo 606/706/806..
Er der nogle "vigtige features" der mangler i Sony'en eller er den generelt bare svagere en onkyo'erne?? Og kan Sony's upscale til 1080P (fra alle kilder inkl. HDMI). Jeg har længe kigget efter et alternativ til onkyo da jeg syntes de er mindre kønne, for store og bliver for varme (iflg. reviews).. |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Mener den bl.a. mangler Zone 2 (musik).
Fromme : Super pris du har fundet. Kender ikke firmaet, men har sendt dem en mail om hvor de sender fra. Skulle jo helst være fra selve England, grundet told. Redigeret af Wuffer - 08-Januar-2009 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det tror jeg ikke du skal frygte, det er slet ikke samme type videokredsløb der sidder i den, det er ren switchfunktion, ingen billedkonvertering (så vidt jeg ved). |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Så har jeg også fået min fra tyskland. Har foreløbig heller ingen problemer med blue-dots
![]() |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Har du testet med en ps3? og har du tjekket dit serie nr. som en skriver her i tråden om du har fået den model hvor det er fixet? |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Nej, jeg har ikke en PS3 og jeg kan ej heller finde noget om serie nr. her i tråden. |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
I flg. én poster på avforums.com kan man se forskel på de gode og de dårlige 806'ere
"Just found out that there's no point swapping unless the new amp has a 'G' at the end of the serial number, apparently this indicates that the mod to fix this issue was completed in the factory". Her Så hvis dit serienummer slutter på "G" skulle du ifølge ovennævnte være sikker på at undgå de blå prikker. Jeg vil dog mægtig gerne høre det fra flere kilder, inden jeg er overbevist. Redigeret af DanishBacon - 10-Januar-2009 kl. 09:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Mit serienr. slutter med et E. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Min kommer 806 kommer fra sverige og serie nummer slutter med 6 Redigeret af xcardman - 10-Januar-2009 kl. 12:54 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du har muligheden, gider du ikke prøve? lige til noget andet. Lyder lidt til at de service værksted onkyo bruger i england har fået at vide at det er en hardware fejl og derfor skal den ind til repration. Men os der f.eks køber den i dk eller i tyskland, hvor skal vi sende den hen, har onkyo et officielt værksted i dk der klare sådan nogen ting? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |