recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 808 til B & W 600 serien?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 808 til B & W 600 serien?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zero-X Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 808 til B & W 600 serien?
    Sendt: 12-Juli-2010 kl. 02:11
Hej med jer.

Jeg har lige købt et par B & W 684 gulvhøjtalere
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/bw_dm684_hojttaler_sort.htm
som med tiden skal udvides til et 5,1 surround system. Det er planen at alle højtalerene skal være fra b & W´s 600 serie.

Mit spørgsmål er så om en onkyo 808 reciveren ville være en fornuftig valg til overnævnte 5.1 højtaler system?
jeg vil også lige nævne at jeg ikke har tænkt mig at bi-wire højtalerene

Det jeg er mest i tvivl om er om 808eren har nok power til at trække disse højtalere tilfredsstillende. Det skal siges at jeg ikke er en der skal have lyden voldsomt høj,  da jeg bor i lejlighed, men jeg kan selvfølgelig godt lide at det er muligt af give den gas en gang i mellemWink

Grunden til jeg syntes onkyoen virker interessant er: hdmi 1.4, dlna, Overlaid Graphical On-Screen Display, og så har jeg hørt man får meget for pengene hos onkyo.

Jeg vil sætte stor pris på hvis i vil hjælpe mig.
Sony KDL-40W4500

Onkyo 808

B&W DM684

Sony PS3 80 GB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu