recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 875 - Utrolig fin service.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 875 - Utrolig fin service.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baloo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 875 - Utrolig fin service.
    Sendt: 23-September-2007 kl. 12:51

Så har jeg oplevet det med. En dedikeret forhandler, der går meget langt for at tilfredsstille en kunde. Der findes sikkert flere, men i sagens natur har jeg denne gang kun prøvet én.

Efter at have været på jagt efter en ny surround spille - min Yamaha AX1 opgav pludselig ævret efter lang og tro tjente, og efter at have set nogle indlæg, hvor en forhandler blev positivt nævnt, kontaktede jeg - på trods af afstanden til Sjælland - virksomheden CSN Teknik i Tappernøje, og det har været en positiv oplevelse.

Glad og positiv behandling - fin rådgivning uden den mindste antydning af bedreviden - blot et udtalt ønske om at være behjælpelig. Spillen blev afleveret på min adresse på grænsen til nordjylland, blev sat op, koblet på alt det perifere udstyr, og den virker optimalt. Inden det gik i gang syntes Christian bare ikke at mine tv billeder var for gode, men efter en del justering og knoklen med nye antennekabler, vupti - så skal jeg lige love for, at der kom glansbilleder på kassen - selv min kone var imponereet - og så snuppede han også lige apparatet i soveværelset. Manden er simpelthen perfektionist, og han skal selv synes at det er ok, før han stopper.

Onkyo 875 - overbevisende HI-FI - (Pure Audio) åben, lækker lyd uden at være påtrængende, og surrounden - , - ja jeg syntes at jeg var godt kørende  tidligere , men dette slår alt  

 

 

PSO
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu