recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 876 kanon billigt i england
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 876 kanon billigt i england

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 22:39
Hmm det er underligt hvis den var sat til 977 i går..

Jeg besluttede at bestille, men gik kuk i min browser (Opera) da jeg skulle gennemføre betaling. Da jeg fik restartet, var prisen 977

Har modtaget email med ordren til 684, så har prøvet med en ny mail. Den holder nok ikke



Redigeret af Wuffer - 08-Januar-2009 kl. 22:45
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 22:41
hmm, interessant hjemmeside der kører med tilbud i få timer  jeg så den også til £684 for 45 min siden..
Til top
Fromme Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 22:44
Kan vist godt betale sig at holde øje med deres priser, i søndags kostede 706'eren 489£ og mandag var den steget til 586£
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 01:07
599,99 £ for 876 og 399,99 £ for 806, desvære bare en i rækken af dem der ikke levere til Danmark..

http://www.richersounds.com/showproduct.php?cda=showproduct& amp;pid=ONKY-TXSR876-SIL
 

Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
keras Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 05:27

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

599,99 £ for 876 og 399,99 £ for 806, desvære bare en i rækken af dem der ikke levere til Danmark..

http://www.richersounds.com/showproduct.php?cda=showproduct& amp; amp;pid=ONKY-TXSR876-SIL
 

Det kan vel klares sådan her :

"I too was having it difficult to find someone that shipped to Ireland (sure, you'd nearly throw it across the water!!!) and when I DID find someone that shipped, the costs were WAY too expensive.

Take for example today, I ordered a Yamaha AX-863 - and the cheapest I could find online was £499 - a complete steal, but no-one selling at this price would ship to Ireland.

The solution?

Paid by Visa and organised my own courier to pick it up at the store and deliver it to me. The catch? A few minutes online entering some data - and believe it or not, the courier was only £19 with DHL!!!!

I just checked what it would be for Portugal, and it would have been exactly the same price to send the Yamaha to you.

For the courier check out Transglobal Express | DHL Parcel Delivery | UPS Parcel Delivery | TNT Parcel Delivery | FedEx Parcel Delivery. They act like a broker, in that you can see the different quotes from the different courier companies.

Hope this helps! "

Link : http://www.avforums.com/forums/av-hardware-bargains-discount -codes/898077-any-uk-ships-europe-2.html

Har selv kig på en 906

Specs: Weight: 25kg width: 20cm x height: 43cm x length: 46cm Value: £899

Fra UK til DK 3-4 dage med DHL £25.50 + vat

Jeg er helt klar på noget fælleskøb, hvis det kommer på tale

Til top
Mouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 06:03
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

Crap, når så skulle man have reageret asap, men ville lige have fundet ud af hvor de sendte fra.

 

Så er vi tilbage hvis man sakl bestille den i tyskland  til 7072.8 inkl. fragt.

Har selv kigget lidt efter 806, men frygter lidt blusdot problematikken.

Hvor har du fundet 7072 kr (inkl. fragt) Birddog?

Foruden ekstra watt , én ekstra HDMI udgang samt, muligheden for, bludot, er der så en der ganske kort kan fortælle mig hvad jeg får +/- ved at købe en 876 frem for 806?

Hilsen

Mouse

Til top
Mouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 06:21
Oprindeligt skrevet af keras keras skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

599,99 £ for 876 og 399,99 £ for 806, desvære bare en i rækken af dem der ikke levere til Danmark..

http://www.richersounds.com/showproduct.php?cda=showproduct& amp; amp; amp; amp; amp;pid=ONKY-TXSR876-SIL
 

Det kan vel klares sådan her :

"I too was having it difficult to find someone that shipped to Ireland (sure, you'd nearly throw it across the water!!!) and when I DID find someone that shipped, the costs were WAY too expensive.

Take for example today, I ordered a Yamaha AX-863 - and the cheapest I could find online was £499 - a complete steal, but no-one selling at this price would ship to Ireland.

The solution?

Paid by Visa and organised my own courier to pick it up at the store and deliver it to me. The catch? A few minutes online entering some data - and believe it or not, the courier was only £19 with DHL!!!!

I just checked what it would be for Portugal, and it would have been exactly the same price to send the Yamaha to you.

For the courier check out Transglobal Express | DHL Parcel Delivery | UPS Parcel Delivery | TNT Parcel Delivery | FedEx Parcel Delivery. They act like a broker, in that you can see the different quotes from the different courier companies.

Hope this helps! "

Link : http://www.avforums.com/forums/av-hardware-bargains-discount -codes/898077-any-uk-ships-europe-2.html

Har selv kig på en 906

Specs: Weight: 25kg width: 20cm x height: 43cm x length: 46cm Value: £899

Fra UK til DK 3-4 dage med DHL £25.50 + vat

Jeg er helt klar på noget fælleskøb, hvis det kommer på tale

Den tror jeg sørme også jeg er med på. (Den sorte udgave koster dog 900 pund).

Men vi skal nok slå til med det samme, inden tilbuddet ophøre og £ stiger yderligere.

Jeg tror ikke vi kan opnå mængderabat på den pris og ej heller spare noget på fragten i et fælleskøb. Jeg vil derfor (også?) slå til med det samme, inden tilbuddet ophøre.

Hvad vi dog med fordel kunne koordinere er, den indledende kontakt til RicherSounds, så vi ikke alle spammer dem.

Det eneste vi skal finde ud af er hvor og hvornår UPS (el.) kan hente pakkerne.

Vil du, Keras, tage kontakten?

Husk når du/I angiver dimensionerne til UPS (el.) er det pakkens dimensioner og ikke selve forstærkeren.

 Hilsen

Mouse

PS. Jeg har fra en engelsk kollega hørt, at RicherSounds er yderst troværdig.

 



Redigeret af Mouse - 09-Januar-2009 kl. 09:15
Til top
Mouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 11:24

Jeg kunne ikke vente, og kontaktede selv RicherSounds.

Desværre fav de mig følgende negative svar:

#Dear Sir/Madam 

Thanks for your email

I do apologise for the inconvenience caused but unfortunately we do not ship products overseas, we only ship products within the UK mainland's and only to the credit/debit card billing address as stated on the website and do not let any other courier service to collect the products.

Again apologies for the inconvenience caused.

Best regards Jason #

Så det lader til at den ikke virker.



Redigeret af Mouse - 09-Januar-2009 kl. 11:24
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 12:20
Har lige fået en mail fra Audiaffair. De sender fra "mainland UK" = ingen told og de sagde at min bestilling til 684 var reserveret, selvom den ikke var betalt



Audioaffairs skriver på deres hjemmeside de gerne vil prøve at mache de bedste priser:

-----


Best Prices

In order to maintain excellent relationships and get products to you as quickly as possible, some products are advertised at full retail price. However, we may be able to sell at a lower price if you contact us to ask, either at support@audioaffair.co.uk or on freephone 0800 520 0710.


Price Promise

If you see any item cheaper elsewhere, e-mail a link to support@audioaffair.co.uk or call us on 0800 520 0710 and we will do our best to beat the price, with an additional £5 off. Call us last for the best deal.
----


Kan måske betale sig at skrive til dem.







Redigeret af Wuffer - 09-Januar-2009 kl. 12:22
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 12:22
så er det bare med at vente indtil de sætter prisen ned igen eller?? :)
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 12:37
Ellers må vi lave en telefonkæde hvis de laver en eftermiddags nedsættelse igen 

Er der nogen der har overvejet og lave en total forsikring på forstærkeren?

Jeg har set det til 799 kr...
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 13:37
Jeg skrev vil Audio Affair i går aftes og hørte om de evt havde flere på lager til den lave pris og om den måske kom på tilbud igen inden så længe.

Jeg fik følgende svar "sorry the prices have increased again but may change within the month". Et lidt vagt svar, men med lidt held...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu