recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 905 & Internetradio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 905 & Internetradio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 905 & Internetradio
    Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 08:38

Nu er mit infrastruktur projekt kommet så langt at jeg har fået spændt 905'eren på internet. Efter at have bandet et par timer over at den ikke kan afspille DRs feeds fandt jeg et par andre stationer på den webside de anbefaler i manualen. Jeg har kopieret URLene som foreskrevet.

Problemet er blot at der kommer ingen sweet, sweet reggae-dub ud af imne højtalere - faktisk er der helt stille...

Jeg kan fint nå recieveren fra mit LAN, så den er altså på net. Jeg bruger jo også dens interne webside til at konfigurere kanalerne. Når jeg vælger NET/USB skrives den valgte kanal i displayet på recieveren (og den fulde liste vises på TV hvis det er tændt), men der sker ligesom ikke mere.

Er der et eller andet basalt jeg har overset?

Det kunne være rart med en form for log eller status på hvad den helt præcist foretager sig... Men ellers må jeg i gang med at trace netværk for at se om den overhovedet connecter mod radiostationen.

Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 12:22
Slet ingen der med success har deres 905er til at spille internetradio?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu