recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo, appletV, Pana V20: Mærkelig forstyrrelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo, appletV, Pana V20: Mærkelig forstyrrelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2009
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CaioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo, appletV, Pana V20: Mærkelig forstyrrelse
    Sendt: 24-Januar-2013 kl. 12:26
Hej,

Jeg oplever et underligt fænomen i mit setup når mit Apple TV er tændt..

Jeg har en Onkyo TX607 receiver. Heri er der sluttet mit Apple TV i VCR/DVR indgangen. Der går et kabel fra HDMI out på onkyoen op i mit Panasonic V20..

Tilsyneladende forstyrrer ATV og Onkyo signalet på Kanal 5 HD (og kun den kanal)..

ATV Onkyo + slukket: Jeg kan se tv uden problemer, ingen forstyrrelser.

ATV tændt + Onkyo tændt på VCR/DVR (men tv viser tv-signalet): Alle kanaler virker fint pånær Kanal 5 HD. Tv'et skriver lavt signal i info-bjælken. Billedet på Kanal 5 HD er helt i hegnet, dvs. mærkelige farver, bjælker mv. Kan ikke se noget som helst af hvad der foregår. Lyden skratter, falder ud mm.

ATV tændt + onkyo tændt på anden kanal, eks. GAME (xbox tilsluttet og tændt): Ingen forstyrrelser.

Er der nogen der har oplevet lignende? Det skal siges at jeg endnu ikke har prøvet at flytte ATV til en anden kanal.

Redigeret af CaioN - 24-Januar-2013 kl. 14:54
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu