recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo bluray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo bluray

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samuel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo bluray
    Sendt: 15-Marts-2009 kl. 17:14

Jeg står og kigger efter en blurayafspiller. Da jeg har en forstærker fra Onkyo, er det primært dem jeg kigger på.

Er der nogle nye afspillere på vej fra Onkyo, nu når Panasonic har smidt deres 2009 model på gaden?

Har I hørt/læst noget rundt omkring. Jeg kan nemlig intet finde.

Panasonic TX-P42V10E
Onkyo TX-SR605
Onkyo DV-SP404E
B&W HTM61
B&W 683 front
2 x Warfdale
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 17:23
Der skulle hvis komme en minder og en støre model fra Onkyo på et
tidspunkt, men de er måske bliver forsinket på grund af finanskrisen.

Ellers skal du nok vente på den komme Blu-ray afspille fra Oppo, det
skulle værre beder en Onkyo´s model og skulle ikke koste meget mere


Redigeret af Startrek - 15-Marts-2009 kl. 17:24
Til top
Samuel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 22:44

ok.. Jeg vil dog helst foretrække en i samme mærke som forstærkeren, det kan hurtigt blive for rodet i mit AV møbel

 

Panasonic TX-P42V10E
Onkyo TX-SR605
Onkyo DV-SP404E
B&W HTM61
B&W 683 front
2 x Warfdale
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 22:47
Synes nu ikke at Onkyo er særlig pæn 

Selfølige ville det værre smart med samme mærke, men jeg ville nu gå efter der hvor man få mere for pengen
Til top
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 01:32
Er du opmærksom på denne anmeldelse?

CSN forhandler Onkyo.
Panta rei
Til top
Samuel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 07:28

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Er du opmærksom på denne anmeldelse?

CSN forhandler Onkyo.

Ja, jeg har læst den. Umiddelbart, iflg. den anmeldelse, virker Onkyo'en som en rigtig fin afspiller. Jeg har en ven som har den LX-71, og den er vildt lækker. Lige bortset fra opstartstider på bluray. Er der bedre opstartstid på Onkyoen eller er det det samme som Pioneer'en. Nogen som har erfaringer med det?

Grunden til at jeg starter tråden er, at jeg har læst et sted, at Onkyoen i bund og grund er en forbedret Panasonicafspiller. Derfor tænkte jeg jo på, at nu var Panasonic kommet med nye modeller, så mon ikke også Onkyo er på vej med en ny, hvis altså der tale om mere eller mindre de samme afspillere.

btw. jeg synes jo Onkyo'en er pæn i forhold til mange afspillere i pianolak og farvet plastic

Panasonic TX-P42V10E
Onkyo TX-SR605
Onkyo DV-SP404E
B&W HTM61
B&W 683 front
2 x Warfdale
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 07:35
Oprindeligt skrevet af Samuel Samuel skrev:

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Er du opmærksom på denne anmeldelse?

CSN forhandler Onkyo.

Ja, jeg har læst den. Umiddelbart, iflg. den anmeldelse, virker Onkyo'en som en rigtig fin afspiller. Jeg har en ven som har den LX-71, og den er vildt lækker. Lige bortset fra opstartstider på bluray. Er der bedre opstartstid på Onkyoen eller er det det samme som Pioneer'en. Nogen som har erfaringer med det?

Grunden til at jeg starter tråden er, at jeg har læst et sted, at Onkyoen i bund og grund er en forbedret Panasonicafspiller. Derfor tænkte jeg jo på, at nu var Panasonic kommet med nye modeller, så mon ikke også Onkyo er på vej med en ny, hvis altså der tale om mere eller mindre de samme afspillere.

btw. jeg synes jo Onkyo'en er pæn i forhold til mange afspillere i pianolak og farvet plastic

Onkyo´en er en smule hurtigere end LX71, eller rettere var hurtigere da jeg anmeldte Onkyo´en. Om der er kommet firmware up-dates til modellerne der har ændret det forhold ved jeg ikke

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Samuel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Samuel Samuel skrev:

Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Er du opmærksom på denne anmeldelse?

CSN forhandler Onkyo.

Ja, jeg har læst den. Umiddelbart, iflg. den anmeldelse, virker Onkyo'en som en rigtig fin afspiller. Jeg har en ven som har den LX-71, og den er vildt lækker. Lige bortset fra opstartstider på bluray. Er der bedre opstartstid på Onkyoen eller er det det samme som Pioneer'en. Nogen som har erfaringer med det?

Grunden til at jeg starter tråden er, at jeg har læst et sted, at Onkyoen i bund og grund er en forbedret Panasonicafspiller. Derfor tænkte jeg jo på, at nu var Panasonic kommet med nye modeller, så mon ikke også Onkyo er på vej med en ny, hvis altså der tale om mere eller mindre de samme afspillere.

btw. jeg synes jo Onkyo'en er pæn i forhold til mange afspillere i pianolak og farvet plastic

Onkyo´en er en smule hurtigere end LX71, eller rettere var hurtigere da jeg anmeldte Onkyo´en. Om der er kommet firmware up-dates til modellerne der har ændret det forhold ved jeg ikke

 

Ok, det er meget rart lige at høre lidt, fra nogen som har lidt erfaring med det. Jeg har nemlig i Hifiklubben og bestille en B&W HTM61, og da skulle jeg lige se lidt af en br film på en NAD-afspiller. Den var mindst lige så hurtig som min egen dvd afspiller. Nu ved jeg der er forskel på br film og opstartstider, men min vens lx-71, der er jeg nogle gange i tvivl om den overhovedet er tændt, fordi det tager så lang tid.

Men der er altså ingen grund til at vente med at købe Onkyo'en? Da der ikke lige er nye modeller på vej til april/maj/juni, kan jeg forstå?

Panasonic TX-P42V10E
Onkyo TX-SR605
Onkyo DV-SP404E
B&W HTM61
B&W 683 front
2 x Warfdale
Til top
Samuel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 09:39

Er der nogen som har set de nye panasonic  (60 og 80) afspillere i aktion?

Jeg er en meget interesseret i, hvordan de er i forhold til Onkyo'en.



Redigeret af Samuel - 10-April-2009 kl. 08:32
Panasonic TX-P42V10E
Onkyo TX-SR605
Onkyo DV-SP404E
B&W HTM61
B&W 683 front
2 x Warfdale
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu