|
onkyo brugt? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Hugo27th ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2014 Sted: 3700 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2015 kl. 21:18 |
|
Hejsa derude :-)
tør man købe onkyo brugt? har brug for en reciever til min projektor:-) har sonos i forvejen som alle i huset elsker undtagen mig når der skal ses god film. har fundet et par onkyo reciever på dba som virker ok ca1500kr. tør man købe sådan en, og er der nogle modellere der er være en andre? |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har da indtrykket af Onkyo som et udmærket mærke, så det tror jeg da ikke du skal være nervøs over.
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Med alle de HDMI problemer Onkyo receivere har haft? Jeg ville stå over, der findes masser af andre tilbud derude. Denne burde du kunne presse mindst lige så langt ned i pris: http://www.dba.dk/marantz-av5004-71-kanaler/id-1018289823/ Ikke mindst taget i betragtning af at jeg købte min 5004'er januar 2012, for 2000 kroner. Klaus |
||
![]() |
||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
Jeg har lige solgt en Onkyo TX-SR875 receiver for 1500 kr, har haft den siden 2008 og der har aldrig været nogen fejl. Jeg ville ikke være bange for at købe en Onkyo igen, bare husk masser af luft omkring den :-)
Mvh Brian |
||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 08:26 |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
|
Hold nu pause lidt 'Henrik B' - utroligt som du altid kan få dit teori til at lyde som praktiske erfaringer - træls - konstant at støde ind i, lige meget hvor man end kigger hen på dette forum...
Jeg personligt har haft 3 Onkyo modeller (5007 / 5008 / 3010) og har aldrig oplevet hdmi problemer er det så fordi jeg har været heldig eller fordi jeg har gidet sætte mig grundigt ind i brugsforvirringen ? Redigeret af Just Curious - 12-December-2015 kl. 10:08 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Måske en blanding af begge dele. Faktum er at mange er ramt af problematikken, specielt når de bliver nogle år gamle. I mine øjne er det som at købe et lod i lotteriet, hvis man køber en brugt Onkyo, enten er man heldig som dig, ellers ender man med en nitte som brugeren "Rosenkvist" bittert må erfare.... Men okay den kostede også "kun" 1000 kroner den han havde købt. Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 08:27 |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
|
P.T. har jeg Marantz AV7702 så jeg er også gået over til andet brand - men det er udelukkende pga. manglende Atmos OG Ayd. XT32 implementering fra Onkyos side.. Når jeg nu læser dine tidligere indlæg så kan jeg kun udlede (af din måde at skrive på) at du personligt har erfaring med at ALLE Onkyo AVR lider af disse hdmi problemer - der ikke noget sted jeg kan se at du har oplevet velfungerende Onkyo modeller der er en god investering... (kun i dit svar til mig) Det er rimeligt problematisk at du fremturer med at du har Brancheerfaring uden at understøtte den udtalelse med lidt info om arbejdsfunktioner i butikken ![]() Det er ikke det at jeg IKKE anderkender at Onkyo har hdmi problemer - men mere det faktum at folk herinde hyler i kor om hvor slemt Onkyo produkter er, lige så snart navnet kommer op i forummet,- og der må jeg sige at jeg oplever at du gentagne gange er lige lidt mere skinger i retorikken. Præcis på samme måde som når du udtaler dig om Surround / Atmos højtaler placeringer - og når der så bliver spurgt ind til din personlige erfaring på området så tørrer dine indlæg ud - ( Det er ikke sådan at jeg personligt har problemer med at sortere i skidt og kanel herinde, men jeg kan se en skævvridning af indlæg - når alt du besvarer bliver leveret som om du har en indgående personlig erfaring på præcis dette område - det er altså ikke sådan at teori og læsning på div. forums slår erfaring som kommer ved utallige timers "trial and errors" i egen hjemmebio - dog kan det bestemt være med til at fremme forståelsen af problematikken! men leveret på din måde så bliver det ret ensidigt og hvis man som novice støder på din slags så er man sku ikke særligt godt hjulpet ![]() Det eneste jeg efterspørger er indlæg der afspejler virkeligheden,- så hvis din viden kun består af teori så skriv da det, i stedet for at fremture med personlig erfaring som i realiteten består i andres indlæg på div. forums. Mvh. Jørgen V. Redigeret af Just Curious - 12-December-2015 kl. 12:28 |
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Den model du har er jo også fra en generation uden fejl, så vidt jeg husker begyndte fejlene efter TX-SR876
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|
Ja og nu får han den reparet på Onkyoes udvidet garenti, hvor de har udvidet garentien til 5 år. Så helt en nitte var det ikke. |
||
![]() |
||
|
Det ved vi jo ikke endnu..... Men havde han købt en Marantz/Yamaha/Denon, var han fri for bekymringerne, ture til posthus/GLS/whatever og tiden på det hele. Det er lidt et spil i lotteriet! Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |