recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo eller Marantz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo eller Marantz

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Det er vanskeligt at sige noget med sikkerhed om det, men faktum er at Onkyo har anerkendt (hårdt presset) at de havde et problem og har udvidet garantien. Det er imo utænkelig at de er fortsat ud af tangenten.

Har du link til den erkendelse?

Min første AV reciever var en Onkyo 605, og det var godt kram. Den blev meget varm, men fungerede bare fint i den tid jeg havde den.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er vanskeligt at sige noget med sikkerhed om det, men faktum er at Onkyo har anerkendt (hårdt presset) at de havde et problem og har udvidet garantien. Det er imo utænkelig at de er fortsat ud af tangenten.

Min første AV reciever var en Onkyo 605, og det var godt kram. Den blev meget varm, men fungerede bare fint i den tid jeg havde den.

Seriøst? Du ved da udmærket at Onkyo har udvidet garantien. Jeg har ikke sagt noget om Onkyos generelle kvalitet. Jeg siger udelukkende at jeg ikke kan forestille mig at det omtalte problem ikke skulle være rettet. Læs mere her:

http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1652514-onkyo-acknowledges-failed-units-extending-warrranties-until-2018-a.html
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 13:26

Seriøst? Du ved da udmærket at Onkyo har udvidet garantien. Jeg har ikke sagt noget om Onkyos generelle kvalitet. Jeg siger udelukkende at jeg ikke kan forestille mig at det omtalte problem ikke skulle være rettet. Læs mere her:

http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1652514-onkyo-acknowledges-failed-units-extending-warrranties-until-2018-a.html

Næh jeg ved de har rep'et et ukendt antal recievere pga hdmi problemer. Hvor har de erkendt (anerkendt) at de har et problem?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 13:40
*Christ*!

Følger du slet ikke med Kampus? Eller VIL du bare være på tværs, fordi du selv har haft en japansk udgave af "en fransk bil", og har været heldig med den!
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

M.v.h.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 13:43

Næh jeg ved de har rep'et et ukendt antal recievere pga hdmi problemer. Hvor har de erkendt (anerkendt) at de har et problem?

De anerkender vel problemet i det øjeblik de forlænger garantien....
Ning
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 13:46
Bemærk i teksten i linket, at ONKYO STADIG inne anerkender at de har benyttet billige lor** kondensatorer, på HDMI-/netværkskortet, som ikke tåler den varme som receiverne genererer. Derfor har mange ONKYO-ejere også været nødsaget til at "snyde", for at få ONKYO til at dække deres defekte receivere. Og der gik ÅR, inden ONKYO måtte krybe til korset og erkende problemerne. Faktisk var det kun p.g.a. den massive, dårlige, omtale på nettet, at ONKYO nødtvunget indførte den udvidede garanti. De kunne garanteret begynde at mærke det på salget. Inden da har mange kasseret deres ONKYO receivere og AV-forforstærkere - eller selv af egen lomme betalt dyrt for ONKYO's dårlige (læs: Billige) løsning.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2016 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

*Christ*!

Følger du slet ikke med Kampus? Eller VIL du bare være på tværs, fordi du selv har haft en japansk udgave af "en fransk bil", og har været heldig med den!
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

M.v.h.

Ahmnn! Jeg følger skam med så godt jeg kan. Og Onkyo tør jeg sgu ikke købe mere

Og hvad har det med mine biler at gøre. Min nuværende er en tjekkisk VAG
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 21:58

Og hvad har det med mine biler at gøre. Min nuværende er en tjekkisk VAG

Skoda rules  Big smile

Redigeret af ldplusse - 11-December-2016 kl. 21:59
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu