|
Onkyo eller Yamaha |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Onkyo har ikke det bedste ry mht kvalitet/driftsikkerhed. De bliver mere varme end yamaha. Så skal den stå i et skab ville jeg vælge yamaha.
Nu du har Ipad vil du måske bruge airplay. Det har yamaha men ikke onkyo. Dette skal ikke forstås som at jeg fraråder onkyo. ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19868 |
Af de 2 ville jeg nappe en Yamaha. Spiller (i mine øren) bedre og har en lavere fejlrate.
Klaus |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
I hænger jer meget i fejlrate, men det jo ved at være et par modelnumre siden den var helt gal, hvem ved om de nyere modeller er så ringe? I min famile har 4 stk onkyo... Ingen af dem fejler noget... Endnu ;)
|
|
![]() |
|
mugge66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Jeg har Yamaha advantage 2010, og bruger zonerne rundt omkring i huset og det virker super godt på en Ipad og android. super simpelt. hvis man tilgår yamaha via den's netadgang kan man skrive
Http://ip/setup/ så tilgår man en service menu hvor man kan justerer direkte på recieveren via laptop istedet for dens egen menu super nemt. Du vil ikke blive skuffet over valget af en Yamaha |
|
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg har selv kigget på dem begge, og overvejer at bestille den i Tyskland, her er Onkyo'en under kr. 3.000.
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/3570899_-tx-nr616-silber-onkyo.html Så kommer der noget fragt oveni. Er der nogen herinde der har erfaring med levering fra Tyskland ?
|
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Forstår ikke hvorfor man vil købe i Tyskland
For at spare 1000 kr. Støt da de danske forhandler Kan sku godt forstå vi ikke kan beholde Danske Hifi forretninger hvis vi køber i udlandet For at spare sølle 1000 kr. Undskyld mit sure opstød Bare min mening |
|
![]() |
|
alpha ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Man kan lige nu få Yamaha RX-V771 til 3000 hos cdon.com. Det er vist sidste års model, men det er en model op fra RX-V673.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |