recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo eller Yamaha
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo eller Yamaha

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 16:25
Onkyo har ikke det bedste ry mht kvalitet/driftsikkerhed. De bliver mere varme end yamaha. Så skal den stå i et skab ville jeg vælge yamaha.
Nu du har Ipad vil du måske bruge airplay. Det har yamaha men ikke onkyo.

Dette skal ikke forstås som at jeg fraråder onkyo.

Beer

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 16:34
Af de 2 ville jeg nappe en Yamaha. Spiller (i mine øren) bedre og har en lavere fejlrate.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 22:08
I hænger jer meget i fejlrate, men det jo ved at være et par modelnumre siden den var helt gal, hvem ved om de nyere modeller er så ringe? I min famile har 4 stk onkyo... Ingen af dem fejler noget... Endnu ;)
Til top
mugge66 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mugge66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 11:25
Jeg har Yamaha advantage 2010, og bruger zonerne rundt omkring i huset og det virker super godt på en Ipad og android. super simpelt. hvis man tilgår yamaha via den's netadgang kan man skrive

Http://ip/setup/ så tilgår man en service menu hvor man kan justerer direkte på recieveren via laptop istedet for dens egen menu super nemt.

Du vil ikke blive skuffet over valget af en Yamaha
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 15:34
Jeg har selv kigget på dem begge, og overvejer at bestille den i Tyskland, her er Onkyo'en under kr. 3.000.

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/3570899_-tx-nr616-silber-onkyo.html

Så kommer der noget fragt oveni.  Er der nogen herinde der har erfaring med levering fra Tyskland ?
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2008
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 20:14
Forstår ikke hvorfor man vil købe i Tyskland
For at spare 1000 kr. Støt da de danske forhandler
Kan sku godt forstå vi ikke kan beholde
Danske Hifi forretninger hvis vi køber i udlandet
For at spare sølle 1000 kr.
Undskyld mit sure opstød
Bare min mening
Til top
alpha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 21:26
Man kan lige nu få Yamaha RX-V771 til 3000 hos cdon.com. Det er vist sidste års model, men det er en model op fra RX-V673. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu