|
Onkyo HDMI-board fail |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2015 kl. 16:03 |
Hejsa
Så er jeg måske blevet ramt af den berømte fejl på min Onkyo TX-NR3010. Har ellers haft utallige Onkyo receivere og det er den første fejl jeg nogensinde oplever. Lyden der kommer ud af centerudgangen skratter voldsomt. Det forekommer lidt i perioder. Har nogen oplevet det? På Onkyos hjemmeside ser jeg at serienummeret er dækket. Min fejl må være: "Noise/crackled audio comes out of speakers (after verifying speaker wires and audio connections are secure)" |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep, afsted med den!
Det starter med skrat, siden forsvinder lyden helt... M.v.h. |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Label er bestilt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |